Lekker rustig aan doen meid en proberen je niet te veel zorgen te maken ook is dat moeilijk na wat je hebt meegemaakt. Liefs Zora
Gisteren dan eindelijk het verlossende telefoontje gehad. Er zijn drie ontdooit, één was goed en één was twijfelachtig net als de vorige keer. Wat zat ik in spanning zeg. Heb na het telefoontje gewoon staan te janken van opluchting. Vandaag hadden we de terugplaatsing. Er zijn gelukkig toch twee terug geplaatst, die ene was mooi verder gaan delen en was van redelijke kwaliteit, de ander was goed. Dat zit er dus weer op, nu maar flink duimen en veel afleiding zoeken....
Het is inmiddels dag 5 na de terugplaatsing. Donderdag 26 maart mag ik testen, dus nog 6 dagen. Zit bijna op de helft. Vind het nu wel spannend worden hoor, vorige keer begon het op dag 7 al wat te rommelen. Tot nu toe ben ik er erg rustig onder. Heb nog steeds een goed gevoel, maar weet niet waarom. Voel me ook goed, wel erg moe en vreemd gevoel in mijn buik, maar ja ik weet dat mijn lichaam me erg voor de gek kan houden. Het weekend maar weer voldoende afleiding zoeken en heel hard duimen voor een wonder!
Dank je zora. het is inmiddels dag 8. Gisteravond flinke krampen gehad alsof ik ongi moest worden, maar er kwam gelukkig niets. vandaag nog steeds niets, al durf ik nu bijna niet meer naar de wc. voel me wel moe, branderige ogen, verkouden, buikkrampjes af en toe. maar goed, weet niet of ik daar iets uit moet afleiden. Vind het nu wel erg spannend worden hoor. Vorige keer begon het al op dag 7 met bruinverlies en nu zit ik al op dag 8 en er is nog niets. Hopen dat dat zo blijft. We blijven dus nog hoopvol en die duimpjes blijven gekruist hier.....
oh meiden, ik zit er even doorheen. Had gisteravond een drupje rood bij het afvegen en vanochtend wat bruin. Denk dat dit het begin is. Ben erg verdrietig en zie het even helemaal niet meer zitten Nu zijn we precies twee jaar rond en gaan we op naar het derde jaar. Waarom is het ons nou niet gegund?
dat meen je niet miepje, ik duim door maar snap dat je de moed begint te verliezen, jeetje waarom! dikke knuffel!
Meis, wat lees ik nu....is het al doorgezet? Of nog neit anders is er misschien nog een sprankje hoop, sterkte en een dikke knuffel!
Nee, het heeft nog niet doorgezet. Alleen klein beetje bruin in inlegkruisje en bij afvegen. Ik blijf hopen dat er misschien één van de twee het niet heeft gered en dat de ander nog lekker warm zit. Als het morgen niet heeft doorgezet, gooi ik die test ertegenaan. Maar goed, ik ga er eigenlijk al vanuit dat die negatief is hoor. Voel me al wel iets beter dan gisteravond en vanmorgen. Toen zat ik er echt helemaal doorheen. Maar misschien hou ik me ook wel (te) goed vast aan dat kleine sprankje hoop...
is logisch miepje je houdt je aan alles vast, ik weet dat ik bij de 1e ivf echt bloede maar dat ik van het zkh nog moest testen, toch hou je dan een sprankje hoop. maar goed je hebt nog alle reden om hoop te houden dus we duimen even door, ik zou dan idd morgen ook die test doen, waarom langer in onzekerheid zitten! veel sterkte en ik denk aan je!
Meiden, hier is het game over Voel me zo vreselijk rot nu. We hebben nog één cryo-poging over en dan moeten we weer helemaal opnieuw beginnen. En aangezien de vorige IVF resulteerde in levensbedreigende OHSS, zie ik daar nu alweer vreselijk tegenop. Maar goed, eerst dit maar verwerken en op naar de laatste cryo's
Ik weet niet wat ik moet zeggen meid. Weer een tegenslag. Hoeveel tegenslagen kan een mens verwerken? Heel veel sterkte meid en een dikke knuffel vanaf hier. Liefs Zora
Meiden, maandag moet ik weer naar het ziekenhuis voor een eerste echo. Vind het nu wel extra spannend omdat dit waarschijnlijk onze laatste poging is. Daarna moet mijn vriend (oh nee, nu verloofde ) eerst weer drie maanden stoppen met zijn medicijnen (met alle gevolgen van dien) en dan pas kan ik weer beginnen met spuiten. We hebben nu dus alle hoop gevestigd op deze laatste emmy's.
huh, vreemd. ik had al eerder een nieuwe reactie geplaatst, maar die is weg?? Ben maandag, woensdag en vandaag weer voor een echo geweest. Vandaag was het een beetje vreemd. Heb twee eitjes, maar de ene zat verstopt achter de andere (zou die al in de paasstemming zijn en zich daarom verstopt hebben?) Daardoor was het moeilijk te meten hoe groot ze zijn. Mijn baarmoederslijmvlies was nog niet dik genoeg, dus mocht weer gaan. Zou vanmiddag een ovulatietest doen en de uitslag doorbellen. Die test was dus hartstikke positief, dus gelijk gebeld. Mag geen pregnyl zetten en moet morgenvroeg weer komen. Omdat mijn bms nog niet dik genoeg was, durfde de gyn het nu nog niet aan. Waaaaahhh, dit vind ik nu dus wel erg spannend. De vorige keer dat ik zo'n positieve test had, was de volgende dag mijn ei weg. Oh, ik hoop zo dat ze er morgen nog zitten. Wordt vast een slapeloze nacht vannacht...
Weer terug van de gyn. Mijn eitjes waren weg vanochtend Maar we mogen toch door voor een terugplaatsing . Mijn baarmoederslijmvlies was nu mooi dik en ik heb zeker tussen gisterochtend en vanochtend de eisprong gehad. Hij zei dat het zelfs beter is zo, omdat het nu helemaal natuurlijk is gegaan. Woensdag horen we hoeveel er ontdooit zijn en donderdag is de terugplaatsing =D>