Nou, tegenslag nummer zoveel vandaag. Hoeveel kan een mens hebben? Vanochtend werd ik gebeld door mijn gyn. Het lab had gebeld en had toch twijfels over het juiste moment van de terugplaatsing. Omdat ze niet precies konden zeggen wanneer ik een eisprong heb gehad, zou ik geen reeële kans hebben en is het beter om deze maand over te slaan (ja hoor, alsof we dat nog niet eerder hebben gedaan) Heb zelf daarna nog een paar telefoontjes gepleegd, onder andere met de laborant die hierover gaat. Maar volgens hem is het toch het beste om niet te ontdooien en volgende maand verder te gaan. Dus bij deze is onze 6e cryopoging weer afgebroken. Vanmiddag ook telefoon gehad van mijn beste vriendin die met ICSI bezig is. Ze is opgenomen in het ziekenhuis ivm OHSS, waarvoor ik zelf dus in oktober ook in het ziekenhuis heb gelegen. We zouden deze week allebei een TP hebben, maar dat is dus nu ook van de baan. Voel me ook vreselijk rot nu, niet alleen voor mezelf maar ook voor haar. Het is toch ongelooflijk! Wat een rotdag zeg, ik wou dat ik deze had kunnen overslaan.
noujaaaaaaaaaaa zeg dat meen je niet! echt niet normaal, hoe kunnen ze nou zo slordig zijn! natuurlijk wel goed dat ze niet 'voor niks' ontdooien maar dit had toch ondervangen kunnen worden? een hele dikke knuffel van mij want dit is echt onmensleijk, wéér geen kans. ik denk aan je meid!
Weet gewoon niet meer wat ik tegen je moet zeggen. Bah, het zit je echt niet mee, zo oneerlijk. Ik snap ook niet dat ze het niet beter in de gaten houden het is vaker gebeurd toch? Maar goed daar heb jij nu niets aan. Hel veel sterkte meid, ook voor je vriendin en ik hoop en duim dat de tijd voor jullie om mag vliegen tot de volgende poging. Dikke knuffel, Zora
Hoi Linda, Woensdag was ik vrij vanwege de geplande terugplaatsing en dat was voor mij wel een moeilijke dag. Ondanks het mooie weer heb ik er niet echt van kunnen genieten. Kon mijn draai niet vinden en er kwam niets uit mijn handen. Vandaag gaat het redelijk. Mijn vriendin komt vanmiddag uit het ziekenhuis en haar TP gaat wel door. Heel fijn voor haar, maar ik heb het er wel even moeilijk mee. Dit is haar eerste ICSI voor een tweede kindje en ik ben zo bang dat zij straks wel zwanger is en ik niet. Ik vind dit eigenlijk heel egoistisch van mezelf en durf het hier ook bijna niet te zeggen. Hoop natuurlijk voor haar dat het allemaal goed gaat, maar voor mij doet het pijn dat ik deze ronde (alweer) niet mee doe Nou ja, we moeten door he? Die ervaring zul jij ook hebben. Iedereen om je heen lijkt zwanger te worden en voor ons is het maar de vraag of het ooit gaat lukken. Ik hoop dat wij op dit forum ook ooit allemaal tot de gelukkigen mogen behoren.
Ik denk aan je meis, ik snap dat je je egoistisch voelt met zulke gedachten, maar is heel normaal hoor, je bent ook maar een mens, een mens met gevoelens. en ja, ik heb die gevoelens af en toe ook, ik denk iedereen wel, dus probeer je daar niet al te rot over te voelen. Dikke knuffel en veel sterkte. Liefs Zora
Dank je wel, Zora. Jammer dat wij ons zo moeten voelen, maar wel fijn dat ik niet de enige ben. Hoe gaat het met jou? Over drie dagen kun je al testen, spannend.... Succes nog even met die laatste dagen!
Hier ook game over helaas. Maar we gaan vol goede moed op naar IUI 4! Er komen veel leuke dagen aan voor ons dus denk dat de tijd omvliegt. Wanneer begin jij weer?
Had al een berichtje op je eigen topic geschreven, maar nogmaals balen dat het niet gelukt is. Hoop echt dat jullie vierde poging meer geluk brengt. ik moet vrijdag of zaterdag ongesteld worden en dan over twee weken vanaf nu ongeveer weer voor een eerste fm. Duurt dus nog eventjes. Is wel raar hoor, zit nu gewoon te wachten op mijn ongesteldheid terwijl dat helemaal niet de bedoeling was. Maar goed, we gaan er straks gewoon weer voor en dit gebeurt ons echt niet voor een derde keer. Het moet toch een keer mee zitten?
Nog weer even een knuf van mij (kreeg geen e-mail meer van jouw topic gggrrr, volgens mij odte zp soms nog raar). Maar ik zoek je toch wel op hoor!
Hey Mar, Ik heb net je hele verhaal zitten lezen, wat een tegenslagen zeg. Wil je heel veel sterkte wensen!! Ga voor je duimen dat het snel raak zal zijn!! LIefs Maaike
Maaike, je hebt mijn hele verhaal gelezen? Dan was je vast wel even bezig Dank je wel voor je reactie en voor het duimen. Liefs van Mar
tja, in het begin ga je daar natuurlijk niet vanuit. Lees het soms zelf ook even terug en dan is het inderdaad inmiddels wel een heel verhaal geworden. Hoop dat er snel een einde komt aan de hobbels in onze weg en dat het daarna een soepele rit mag worden.
dank je wel linda. denk ook regelmatig aan jou en kijk vaak in je topic hoe het met je gaat. ik hoop zo dat wij binnenkort ook eens goed nieuws hebben. Vandaag is mijn ongi op komst geloof ik. beetje bruinverlies, heb buikpijn en voel me chagrijnig. Laat maar komen, dan kunnen we weer verder. Wel raar hoor dat ik er nu gewoon op zit te wachten.. Fijn weekend en geniet van de zon!
Afgelopen zaterdag is het dan doorgebroken. Heb gisteren gebeld en moet woensdag 6 mei komen voor een eerste fm. We hebben dus weer een datum om naartoe te kijken.