Mar's weg door de IVF

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door miepje1, 16 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Spannend zeg, ik duim ook heel hard mee, nog 1 dagje wachten meid!

2. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Waaaaahhhh, dit geloven jullie nooit. Ik geloof het zelf niet eens. De allerlaatste twee zijn allebei goed ontdooid!! Had er helemaal niet meer op gerekend dat we nog een kans zouden hebben en nu zijn het er zelfs twee!! Snap er helemaal niets van...
    Maar nu moeten ze ook nog blijven zitten, en daar gaat het steeds fout. Blijkbaar zijn ze steeds wel van zo goede kwaliteit dat ze het invriezen en ontdooien goed aankunnen, maar nu het innestelen nog. Nou goed, we zien het wel hoe dit loopt. Een dubbele kans waar we niet op gerekend hadden. Morgen om 13.15 uur de terugplaatsing!

3. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    van harte gefeliciteerd, hou ze maar lekker vast !!! :)

4. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Wat een super nieuws meid! Succes vanmiddag bij de tp. Dan lekker broeden en hopelijk over een maand of 8/9 een of twee prachtige baby's.

5. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Zora en Linda, bedankt!
    Nou, ze zitten er weer in hoor. De allerlaatsten. "De laatsten zullen de eersten zijn" zei mijn schoonmoeder vanmiddag. Nou, ik hoop het.
    We hadden een redelijke en een matige. één was sinds gisteren niet meer verder gaan delen, die is dus matig. de andere loopt een dag achter en kon daarom niet perfect, maar redelijk worden genoemd. Nou goed, we hopen maar dat ze blijven zitten. Doe nu gewoon lekker rustig aan...

6. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Meid doe rustig aan, ik ga heel hard hopen en duimen, nu ben jij weleens aan de beurt!

7. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    mooie woorden van je schoonmoeder, heel veel sterkte met deze ellendige ww!!! hou vol!!!

8. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    zo, het wordt wel weer eens tijd om mij hier te melden. Vanaf dinsdagavond heb ik een klein beetje bruin. Dit was 6 dagen na de terugplaatsing. Vind het wel erg vroeg, normaal heb ik dat 1 of 2 dagen voordat ik ongesteld moet worden. Nooit zo vroeg al. Maar goed, zaterdag is het 2 weken na mijn eisprong, dus ik ben bang dat dit (weer) geen goed nieuws is:(

9. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ik hoop zo dat je ongelijk hebt, ik duim hier super hard voor je. Sterkte met wachten!

10. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Ik duim heel hard!!!

11. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Ook ik ga heel hard voor je duimen! Ik hoop dat al dat duimen van ons helpt! Sterkte met wachten.

12. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    En helaas heeft het weer niet zo mogen zijn. Sinds vanmorgen weer veel pijn en rood bloed. Onze laatste cryo-poging is dus mislukt. Nu wachten tot mijn vriend door zijn medicijnstop is en dan mogen we in aug. verder.
    Ben nu verslagen en verdrietig.........

13. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    jeetje dat meen je niet wat een rotdag, geen woorden voor al dat verdriet, het is zo oneerlijk, heb je het 'geluk' van zoveel mooie cryos maar nee het mag niet zo zijn, eerst al die ohss en dan elke keer deze tegenslagen, dat zal niet in je koude kleren gaan zitten, nu helpt niet veel, ik kan alleen zeggen dat ik aan je denk, hou samen vol, nu bijtanken maar ik snap ook dat je het misschien nu allemaal even niet ziet zitten daarom dikke knuffel en schrijf het van je af als je daar behoefte aan hebt...xxx

14. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Tjeetje meid, wat vind ik dit erg voor jullie. Heb hier geen woorden voor. Ik kan je alleen maar veel sterkte wensen met deze ontzettend grote tegenslag.
    Dikke knuffel voor jou!

15. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Dank jullie wel meiden. Toch een fijn gevoel dat er mensen met me meeleven. Jullie begrijpen zo goed hoe het allemaal is, dat mis ik in mijn omgeving nog wel eens. Ze snappen er niets van en sommige mensen weten gewoon niet hoe ze ermee om moeten gaan en hoe ze moeten reageren, dus zeggen ze maar niets. Maar dat vind ik eigenlijk nog veel erger. Net alsof het allemaal zo gewoon is en alsof mensen geen interesse hebben. En dat doet pijn! Hier kan ik toch goed mijn verhaal kwijt en jullie begrijpen het allemaal zo goed. Soms is er gewoon niets wat je kunt zeggen, maar gewoon het gevoel dat mensen aan je denken kan al genoeg zijn. Dus meiden, bedankt hiervoor!

16. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    hey meis, heel veel sterkte, wat rot dat deze poging weer mislukt is. Ik hoop dat jullie de kracht en de moed vinden om weer op te krabbelen en door te gaan straks in augustus. Ik weet wat je bedoeld met mensen die niets zeggen, dat is soms nog moeilijker dan mensend ie een domme opmerking maken.

Dikke knuffel, ik denk aan jullie,

Liefs Zora

17. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    hoe gaat het hier? fijn weekend!

18. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Hier gaat het wel weer goed. Na de laatste poging ben ik er letterlijk ziek van geweest. Alle spanningen hebben hun tol geeist. Heb een flinke voorhoofdsholte-ontsteking en een griep gehad. Nu gaat het wel weer wat beter. Knap weer wat op. Heb afgelopen week ook maar weer het ziekenhuis gebeld. Ik wil heel graag een evaluatiegesprek en dan kunnen we ook gelijk de intake voor IVF-2 doen. Volgende week maandag (6 juli) moeten we heen. Ben heel bang voor weer een punctie na mijn OHSS. Kan er nu al zenuwen voor hebben. Vind het gewoon een eng idee dat ze me voor de dood weg gehaald hebben en ben erg bang dat het weer zo zal aflopen. Dit wil ik dan ook met de arts bespreken en de kansen die we hebben op zo'n zelfde afloop. hoop dat ie me een beetje kan geruststellen. Nu eerst nog een weekje werken en dan 6 weken vakantie! Ja ja, werken in het onderwijs heeft zo zijn voordelen ;) :)

19. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    wow heftig zijn, gelukkig gaat het een beetje beter, straks dus lekker 6 weken rust, kan je denk ik goed gebruiken! hopelijk geeft het gesprek je dan ook rust. knuffel van mij en lekker goed voor jezelf zorgen!!! hou je ons op de hoogte?

20. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Kan me heel goed voorstellen dat je er bang voor bent. het is inderdaad goed om hierover te praten met je arts. Ik hoop dat hij/zij je gerust kan stellen. Fijn dat je je alweer wat beter voelt. En inderdaad....hou ons op de hoogte. Alvast veel succes en sterkte met het gesprek volgende week.

Liefs Zora

Deel Deze Pagina