Hoi meiden, Ik denk er over om misschien een soda-club apparaat aan te schaffen. Maar ik wil graag eerst wat ervaringen van anderen horen voordat ik em echt ga kopen. Het is toch wel weer een aanschaf. Ik vraag me vooral af of het erg duur is in gebruik (gas enzo) en of je hem daadwerkelijk blijft gebruiken, of dat hij na een tijde toch weer achter in de kast beland. Liefs, Wup
Wij hebben hem best even gebruikt maar het gas en de limonade zijn best prijzig. Hij staat nu al een tijd in de kast
oh gosh dit hadden wij 10 jaar geleden geloof ik toen thuis bij mijn ouders....Op zich was het ideaal, altijd spa rood bij de hand. Of het duur was weet ik niet, op zich ging zo'n patroon wel redelijk lang mee. De siropen vonden wij toen niet echt lekker, alleen sinas was wel lekker. En wat vervelend was, was dat die flessen moeilijk schoon te houden waren, op een gegeven moment kwam er allemaal schimmel in de schroefrand. Was niet echt een overweldigend succes, bij ons is ie op een gegeven moment ook weer weggegaan
Ooh ja, die schimmel. Je mag de flessen ook maar een bepaalde tijd gebruiken, die hebben een houdbaarheidsdatum (de plastic flessen). Qua limonades hebben ze nu wel veel keuze en ook wel lekkere
Wij hebben m ook jaren terug gehad. Hij is best veel gebruikt maar uit eindelijk is ie toch in de kast beland. Ik ben echt een cola drinker en ik kon toch niet echt wennen aan die cola van de SodaClub. Ik hoef niet persee de "echte" cola te hebben maar deze bleef toch een vreemde smaak houden vond ik. Wij kwamen toen veel in duitsland en daar hebben ze veel meer smaken dan hier in Nederland toen de tijd, hoe het nu is weet ik niet. Cola maakte we er niet meer mee maar de andere smaken waren goed te drinken.
wij hadden het ook jaaaaren geleden.. wist niet eens dat die dingen nog te koop waren.. maar.. ik zou hem zelf niet weer hoeven... vond het niet echt lekker...
Bestaan die dingen nog? Ik had er vroeger eentje op mijn slaapkamer, maar ik was er na een paar maanden wel weer flauw van geloof ik.
wij hebben deze ook jaren geleden gehad.. ik vond het atijd wel lekker en ook lang gebruik van gemaakt, je had altijd van alle soorten frisdrank in huis...
Ik lees even mee. Ik sleep me soms gek aan bubbeltjeswater. Je zou natuurlijk niet die siropen hoeven te gebruiken toch? Als ik een zoetig drankje wil doe ik gewoon wat diksap door het water. Als je gewoon de bubbeltjes in je kraanwater kan krijgen lijkt het me ideaal.