fout bol.com Veeeeel duurder artikel in mijn pakket.

Discussie in 'De lounge' gestart door shanandoah, 7 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shanandoah

    shanandoah Fanatiek lid

    21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    #1 shanandoah, 7 jun 2012
    Laatst bewerkt: 7 jun 2012
    Oh dames nu komt het hoor.
    laatst de LP garage besteld en niet gekregen jullie kennen het verhaal vast.
    Uiteindelijk naar een boel over en weer een waardebon voor 25,- euro gekregen.
    Kids iets besteld en helemaal blij toen vandaag eindelijk het pakketje ontvangen.
    vol spanning maken ze de doos open.
    zit er een ander artikel in met pakbon.
    Een philips ontharingsding waarde: 399,00 euro,
    reeds betaald via i-deal.
    Desbetreffende mevrouw zelf maar gebeld aangezien haar gegevens erop stonden.
    Maar die heeft dus zelf dat ding ook gewoon ontvangen.
    Heb bol gebeld om de fout te melden.
    Maar er was een storing of ik later even weer wou bellen.
    Tja nu heb ik haast de neiging om dat ding te houden te verkopen en dan nog iets veeeeel groters voor mijn kinderen te kopen.
    Wat zouden jullie doen?
     
  2. sandraske

    sandraske VIP lid

    23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik zou hem op marktplaats zetten :D Heb hetzelfde gehad met bij hun. Hoesje telefoon besteld en zat er een fotocamera in de doos, ook drie keer gebeld, u wordt teruggebeld nou daar zit ik drie jaar later nog op te wachten. Heb hem na 2 maanden gewoon verkocht, tis goed..
     
  3. noukie89

    noukie89 Niet meer actief

    Whaaaaah ik zou mezelf eerst ff flink ontharen whahaha
     
  4. Aszz

    Aszz Niet meer actief

    Ik zou het nog een paar keer proberen ( heb nooit problemen gehad met het bereiken van bol.com trouwens ).
    Eventueel een mailtje er achter aan.
    Als je na een maand nog niets heb vernomen, dan zou ik het houden.

    Maar er staat toch gewoon een retouradres bij? Daar heen sturen met begeleidend schrijven zou ook moeten volstaan dacht ik.
     
  5. Elena22

    Elena22 VIP lid

    10 feb 2010
    8.108
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Mee eens!
     
  6. vinisa

    vinisa Fanatiek lid

    8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Ik zou toch weer contact met ze opnemen. Als zij zo'n grote fout maken ten nadele van jou zou je er waarschijnlijk ook meer werk van maken.
     
  7. heleentje80

    heleentje80 Fanatiek lid

    30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    In belgie mag je dat gewoon houden,

    Al wat je toegestuurd krijgt zonder besteld te hebben mag je houden. Vroeger had je van die postorderbedrijven die je ongevraagd iets stuurden en dan achteraf de veel te dure factuur kwamen eisen. Daarom houden zou ik zeggen, je hebt al je goed hart getoond door de echte betaler en bol.com te bellen
     
  8. 5Mare5

    5Mare5 Fanatiek lid

    10 okt 2008
    3.694
    0
    0
    Ede
    Tja noem mij moraalridder, maar ik vind het echt niet kunnen om het te houden en door te verkopen.
     
  9. Sarah84

    Sarah84 VIP lid

    21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ik zou toch ook nog wel bellen...

    Stel dat je nou meerdere keren heb gebeld en daadwerkelijk iemand aan de lijn hebt gehad en er dan nog niet gebeurd na lange tijd...oke.

    Maar om nu al te zeggen 'op marktplaats'....nee daar ben ik denk ik ook net wat te eerlijk voor.

    Andersom zou je het ook niet leuk vinden...als jij 400 euro teveel heb betaald, Bol kan jou 1 keer niet bereiken...dus jammer....die 400 euro houden we!
     
  10. kippiekip

    kippiekip Niet meer actief

    Ik zou het houden en lekker verkopen of anders zelf gebruiken ..

    Zou er heel even mee wachten tot ze zelf bellen, je heb nu tot twee keer toe geprobeerd om het op te lossen en er word niets gedaan, ik zou er dus nu echt niet meer achter aan gaan. Laat ze zelf maar kijken, en als je over een week of 2 niets meer hoort dan zou ik het lekker houden. :D
     
  11. mv3hartendiefjes

    mv3hartendiefjes Niet meer actief

    ik vind dat je gewoon moet bellen
    eerlijkheid duurt nog steeds het langst
    ik had hem ook echter niet gehouden
    zo iets doe je gewoon niet :)
     
  12. ratatosk

    ratatosk VIP lid

    16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Als ons zoiets gebeurt dan leg ik het een paar weken/maanden op de kast, als er dan nog niet om gevraagd is dan zou ik het in gebruik nemen of verkopen.
    Wanneer er zo'n fout in mijn nadeel gemaakt wordt moet ik daar ook zelf achterna bellen, als ik dat niet doe krijg ik ook mijn geld/artikel niet terug.
     
  13. vinisa

    vinisa Fanatiek lid

    8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Toen het niet ging als gehoopt met die bestelling van die garage heb je er ook veel energie ingestoken (om uiteindelijk die waardebon te krijgen). Ik vind het heel typisch dat je het nu na één keer bellen (en zij hadden storing, dus dat is dan niet luiheid dat ze niet kunnen helpen) al goed genoeg vindt.
     
  14. Smile

    Smile Fanatiek lid

    11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Mee eens
     
  15. SeaShell

    SeaShell Niet meer actief


    Mee eens!
     
  16. mommy1983

    mommy1983 VIP lid

    30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    tja als het val bol.com komt zou ik er echt niet achteraan bellen wat een bagger bedrijf zeg!

    wij hebben trouwens ooit 1 slee touw besteld en kregen er 10!! wel gebeld maar moesten het maar terug sturen. Nooit gedaan veelste veel werk aangezien we naar een ander dorp moeten rijden
     
  17. Blays

    Blays Niet meer actief

    Ik zou hem ook lekker houden :D
    Je hebt zelf al meerdere pogingen gedaan om het op te lossen, ik zou lekker nog even wachten en als ik niks meer zou horen hem mooi zelf gebruiken of door verkopen.
     
  18. shanandoah

    shanandoah Fanatiek lid

    21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    Ik heb gezegt dat ik HAAST de neiging had om hem zelf te houden.
    Doe ik niet, want bel later gewoon weer.
    Maar vroeg me af wat anderen zouden doen.
    Tis gewoon een ding waar ik sowieso niets mee kan.
    En mijn kindjes zaten te wachten op het voor hun bestelde kadootje.

    Edit: zag ik mijn openingspost dat er stond dat ik echt de neiging had.
    Maar heb mijn vriend ook al gebeld met het verhaal en gezegd dat ik dan later nog maar eens terugbel.
     
  19. Stoffeltje

    Stoffeltje Fanatiek lid

    25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Ze hadden ook gewoon het telefoonnummer kunnen noteren om later terug te bellen. Het is niet het probleem van de t.o. dat er een storing is. Voor 400 euro kan bol.com ook wel wat moeite doen. Trouwens de laatste tijd is het er wel een puinhoop zeg.
     
  20. Sanne1985

    Sanne1985 Niet meer actief

    Hier ook zoiets met Bol gehad. Een boekenreeks besteld voor een vriendin als cadeau, en heb deze dus 2x ontvangen (wel 1x betaald). Natuurlijk erachteraan gebeld, en ze zouden het 2e pakketje komen ophalen.. Kwam niks, dus nog een keer gebeld en er werd gezegd dat ze het de volgende dag kwamen halen. Ook niet gebeurt, dus heb ik er weer leuke boeken bij ;)
     

Deel Deze Pagina