Hallo Iedereen, Wij gaan bijna 80% zeker wonen in nieuwe Pekela. Wie woont daar allemaal en hoe is het om daar te wonen enzovoorts? Groetjes, Ishayra
mijn halve familie woont er. en om heel eerlijk te zijn vind ik het ere echt doods gewoon.verder heester er toch wel een hoop geroddel ( zo kreeg mijn tante te horen dat haar zoon in scheiding lag en zijn zo genaamde ex een ander had terwijl ze net een huis hadden gekocht en zwanger waren) ik zou er nog niet dood gevonden willen worden ik ben zelf een ras noorderling maar ik zou nooit meer terug willen
Ach ja.. dat geroddel heeft elke stad wel. Daar komen we niet onderuit denk ik. En een baan krijg je dat wel snel of..? in omstreken? Wij komen uit noord holland haha
Verrassende keuze dan hoor .. Maar Nieuwe Pekela.. Nee ik zou er niet willen wonen. Eer heerst een bepaalde (a)sociale mentaliteit.. Weet even niet hoe ik het moet omschrijven. En ik mag natuurlijk ook niet generaliseren. Mijn beste vriendin komt uit oude Pekela en dat is een super meid..... De huizenprijzen zijn wel heel aantrekkelijk.. Maar werk vinden.. Ik geef het je te doen. Tenzij je in de zorg werkt ofzo...
Nou we hebben een woning ervoor toegewezen en we zijn eerste kandidaat.. Maar onze eind doel is om uiteindelijk in Groningen te wonen dus dit is tijdelijk om stapje dichterbij te komen..
Oke bedankt. Najah.. we werken het dan wel als we daar zijn. Wonen er dus niet veel buitenlandse mensen?
O lees net je post van het huis dat toegewezen is. Tja,..lastig.. Als je doel Groningen is.. maar dan nog.. Als je huurt mag je volgens mij minstens 10 jaar punten sparen..