Kids Playground

Discussie in 'De lounge' gestart door Kwabbernoot, 24 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Een waarschuwing voor iedereen die naar Kids Playground in Apeldoorn wil gaan/ gaat. Naast het feit dat de hygiëne behoorlijk wat te wensen laat ben ik op iets gestuit wat ik ronduit schokkend vind.

Afgelopen maandag was ik daar met mijn oudste zoon en mijn neefje. Ze hebben heerlijk gespeeld maar toen ik naar huis moest was mijn neefje zoek. Dus ik heb alles afgezocht(uiteindelijk zat hij achterin de hoek met een jongetje te spelen hoor dus schrik niet) en kwam een "verstopte" branduitgang tegen. Deze zat onderin/achter een speeltoestel in het gesloten gedeelte, je denkt dus dat je kindjes daar veilig kunnen spelen en er niet uit kunnen! En het is een plek die je als ouder niet goed kan zien, alleen als je er recht voor zit. Als je het niet weet zie je het niet.. Die deur stond gewoon open en daar waren kinderen aan het spelen!! Er ging geen alarm of wat dan ook af, niemand wist dat die deur openstond. Kids Playground adverteert er zelfs mee dat de kinderen daar VEILIG kunnen spelen maar dit is dus helemaal niet waar! Ze kunnen dus zo naar buiten, een paar straten verder zit een onwijs drukke weg! Of een of andere gek kan zo ongezien je kids meenemen!! Zit geen alarm op, geen lampje wat gaat branden als hij open gaat, helemaal niks!? Ik was woest, ik ben naar de teamleider(of hoe dat daar ook heet) geweest, dat die kids daar gewoon speelden en dat ik dus ook een jongetje kwijt was, reageert ze alsof haar neus bloed. Na mijn aandringen is ze al zuchtend een rondje gaan lopen om buiten te kijken. Het personeel is er dus ook helemaal niet alert op.

Ik word er gewoon weer boos van, misschien wat onsamenhangend daardoor maar als de kern maar duidelijk is. Nou vertel het vooral door en ik hoop dat mensen er in ieder geval alert op zijn!!

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

hele slechte zaak zeg!! dat maggewoon niet voor het zelfde geld valt een kind buiten zich een ongeluk en dan??

zit me nu te bedenken zou je dit niet ergens kunnen melden??

3. brin

brin Actief lid

14 apr 2011
    327
    0
    0
    oh belachelijk... je mag toch verwachten van die mensen dat ze iets beter opletten en dat dit soort dingen niet gebeuren...

4. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    zullen ze niet onder een of andere branche organisatie vallen?

5. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Nee dat kan dus niet! Heb al gemaild naar Kids Playground(reageren niet), gebeld met de GGD en ben op zoek geweest bij de gemeente maar dat is zo'n doolhof dat niemand weet onder wie ze vallen en wie er toezicht op moet houden.

Daarom wilde ik het graag hier kwijt, dan zie je het in ieder geval als je Kids Playground googled.

6. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    In ieder geval veel lezers, hoop dat iedereen het vooral doorgeeft! Ik ga mijn kindjes vermaken, lees vanavond weer bij! xx

7. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

nou lekker dan... hoop dat ze er iets aan gaan doen

8. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Jeetje zeg. Dat moet inderdaad niet kunnen!

9. dobbel

dobbel Fanatiek lid

12 feb 2009
    3.868
    39
    48
    ergens in het heelal
    goed van je dat je het hier neerzet, denk je je kinderen veilig te laten spelen, pfff, en belachelijk dat ze niet op mail reageren.

10. silvermist

silvermist Niet meer actief

ongelooflijk, hopelijk word er wat aan gedaan :x:(

11. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Belachelijk zeg! en dan vooral de reactie van Playground..
    Het zal je maar gebeuren dat je kind naar buiten loopt en een ongeluk krijgt!
    Erg slecht dit!

Bedankt voor het melden en nu maar hopen dat het opgelost wordt (alarm is zo opgehangen...)

12. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Schandalig zeg!

13. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Ow GENIAAL!! Ik heb nu dus overal negatieve recenties neergezet en ik krijg nét deze mail van Kids Playground(zouden ze het gezien hebben??).

Beste Mevrouw -----------,

Dank voor uw e mail. Alhoewel in ons bijna 10 jarig bestaan er nooit vervelende situaties zijn voorgekomen met betrekking tot de door u genoemde nooddeuren gaan wij uw advies zeker opvolgen.
    Een alarm met een melding dat de nooddeur opengaat tijdens onze openingsuren gaan wij laten instaleren.

Met vriendelijke groeten,

------------------------
    Kids Playground

14. BabygirlM

BabygirlM Bekend lid

18 sep 2011
    781
    0
    0
    Op dit moment geen werk, dus ik geniet nog lekker
    Oooh wat een slechte zaak van hun!! Belachelijk inderdaad:(
    Super van je dat je er werk van hebt gemaakt!! Ik lees net het mailtje dat je terug hebt gekregen, en hopelijk maken ze er ook ECHT werk van, dat dit niet zo'n mailtje is om jouw zoet te houden!

"in ons bijna 10-jarig bestaan..." zijn ze al die tijd dan echt zo dom geweest om niet te beseffen dat zo'n uitgang levens gevaarlijk is!!! 10 jaar lang niet....zo onverantwoordelijk!!

15. nense

nense Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.358
    0
    36
    Vrouw
    Gelderland
    Wat goed dat je het zo hoog opgespeeld hebt.
    Netjes van hen dat ze je klacht zo serieus nemen dat ze er ook wat mee gaan doen.

Ik vind dit wel kort door de bocht.
    Zo'n nooddeur zit daar toch echt met maar één. Ooit aan gedacht wat er gebeurd als er bijv. brand uitbreekt en al die kinderen het klimtoestel niet kunnen verlaten via de gewone uitgangen of niet allemaal snel genoeg weg kunnen?
    Juist dan is die deur levensreddend en zou men er schande van spreken dat zich daar geen nooddeur zou hebben bevonden.

16. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Nou idd die deur had dicht moeten zitten.

Maar ik vermoed dat de deur niet op slot mag van de brandweer het is een nood uit gang en die mogen niet afgesloten worden.

Wel moeten ze idd beter op letten en idd een soort alarm installeren als de kinderen tijdens het spelen die deur open doen dat er gelijk iemand van het personeel er naar toe moeten lopen.

17. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    nou toevallig wilde ik dus afgelopen zondag daar heen gaan gelukkig dat ik niet ben gegaan dus
    moet er niet aan denken dat me zoontje buiten is en ik denk dat hij veilig binnen speelt

18. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Ik vind het eigenlijk niet zo raar dat daar een deur zit? Want nense al aangeeft, is dat ze daar ook ergens uit moeten kunnen, ware t niet, dat er zeker een alarm op moet zitten. Maar op slot mag een branddeur nooit!

19. Fransa

Fransa Niet meer actief

Een branddeur mag zeker niet op slot zitten, wat voor doel heeft 'ie dan nog?
    Maar je mag er zeker wel een alarm op verwachten, helemaal in een gelegenheid als dit. En op een plaats als deze.
    Daar moet het personeel toch gewoon superalert op zijn.

Goed dat je het zo hebt aangekaart en dat ze nu gereageerd hebben. Hopelijk houden ze zich aan hun woord!

20. Athalia

Athalia Actief lid

15 nov 2007
    489
    0
    0
    Bij Ballorig (Houten) zitten er inderdaad wel alarmen op die deuren. Die gaan ook pas uit als de deur weer dicht is. Oorverdovend.

Hij ging een keer af toen ik er was. Er gingen direct een aantal personeelsleden rennen langs alle deuren. Vond het ontzettend netjes.

Dit is dus een indoor speelparadijs waar het wel goed geregeld is.

Hopen dat ze bij de door jou genoemde nu ook gaan doen wat ze in hun mailtje zeggen.

Deel Deze Pagina