Broodbakmachine

Discussion in 'De lounge' started by Ecosa, Aug 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

Dec 15, 2006
    2,397
    1
    0
    Ik heb eindelijk ruimte gemaakt voor mijn broodbakmachine, dus ik ben enthousiast aan het bakken geslagen. Alleen, nog geen een keer is het gelukt! Ik snap niet wat ik fout doe. Het wordt een grote brok keihard half gebakken brood? Ik probeer het volgens de gebruiksaanwijzing van de machine te doen, maar zou ik het dan volgens het recept van de bakmix moeten doen ofzo?
    Ik heb trouwens een Inventum.

2. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Wij hebben ook een broodbakmachine (maar die ga ik trouwens op MP zetten, we maken er eigenlijk geen gebruik van). Ik weet niet wat jij verkeerd doet als je alles via gebruiksaanwijzing doet.
    Ik heb dat ook wel gehad met onze, dan kwam er een klein en vrij hard broodje uit.
    Misschien contact opnemen met Inventum?

3. manytroubles

manytroubles Actief lid

Dec 9, 2006
    357
    0
    0
    Hoi,
    Ik bak ook zelf mijn broden en had eerst ook een inventum. Maar daar kreeg ik ook geen fatsoenlijke broden uit. Heb nu een Panasonic. Een dure machine, maar absoluut de moeite waard! Bak nu superlekkere en goede broden.
    En tips voor je inventum heb ik dus eigenlijk niet. Helaas...

Manytroubles

4. Devy

Devy Fanatiek lid

Aug 23, 2008
    3,437
    1
    0
    Tilburg
    Ik volg altijd het recept op de broodmix en tot nu toe geen problemen. Ik zou het eens een keer proberen.

5. sylcor

sylcor Fanatiek lid

Nov 14, 2008
    1,193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    ik zou het niet weten, ik heb ook een broodbakmachine en bij mij gaat er nooit iets fout....sorry

6. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

Dec 15, 2006
    2,397
    1
    0
    Maar volg jij het recept van de machine of van de broodmix die je gebruikt?

7. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,068
    3,862
    113
    Ik heb een AFK broodbakmachine en ik gebruik die broodbakmix van de Lidl (boerenbruin ofzo heet het) en dat gaat altijd goed. Ik doe wat er op het pak staat. Heb het ook wel eens van een ander merk gebruikt en dat werd een soort kleffe halfgare bal deeg. Die verhoudingen waren ook niet handig, bij de Lidl past er precies een half pak in.

8. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

Feb 21, 2006
    1,439
    1
    0
    Delft
    Ik heb ook een broodbakmachine en ik gebruik altijd het verkorte programma, werkt prima. Ik voeg ook altijd een klein scheutje olijkolie toe. Ik volg trouwens de aanwijzingen van op het pak broodmix.

Share This Page