Wie oh wie? Ik heb witte marshmallows nodig voor een traktatie. Nu zijn er een aantal kinderen die geen gelatine mogen. En dus; waar koop ik die dingen zonder gelatine? Ik ga olafjes maken (van Frozen) en daar heb ik ze voor nodig. Ik zou niet weten wat een alternatief zou kunnen zijn. Dochter moet en zal de olafjes
Mogen de kindjes ook geen rundergelatine (als het om geloof gaat)? Want die heb je bij Action, een zak met kleine uitdeelzakjes. Op google nog dit gevonden: "Bij webwinkel Veggiedeli, webwinkel Vegan Mission en winkel Veggie4u in Den Haag hebben ze Dandies Air-puffed Marshmallow van het merk Chicago Vegan Foods, deze zijn volledig vegetarisch (veganistisch zelfs), en dus zonder gelatine. Welkom bij Veggiedeli! - Veggiedeli, vleesvervangers en meer. 100% plantaardig! Plantaardige levensmiddelen die zelfs geen sporen van dierlijke ingrediënten bevatten Veggie 4U - Home "
Chicago Vegan Foods Dandies Marshmallows 283g - Veggiedeli, vleesvervangers en meer. 100% plantaardig!
https://www.google.nl/search?q=haribo+marshmallows+halal&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=OHWMVcyGB8HuUviVhogH&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=360&bih=559&dpr=2 Dit zijn ze dus.
Ohhh super! Bedankt zeg. Daar was ik zo niet opgekomen. Ga meteen kijken of we dat bij ons ook hebben!
In veel gevallen zal dat kloppen, maar dit is niet altijd waar. Bij twijfel even navragen aan de ouders of juffen/leidsters (die weten het soms ook)
Heb je mischien een fofo van wat je wilt maken? Mijn dochtertje is binnenkort ook jarig weet niet wat uit te delen
Ik zag vandaag dat ze bij onze turkse winkel van haribo ook marshmellows hebben, zijn wel wit met roze in 1 zak, maar je dochter zal het vast niet erg vinden de roze ergens anders voor te gebruiken