Marsupi draagzak

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Paz, 30 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paz

Paz Niet meer actief

Hee meiden, ik ben erg benieuwd naar jullie ervaring :)
    Wij zijn een beetje aan het kijken welke draagzak wij uiteindelijk willen aanschaffen. We komen uit op de Marsupi, veel goede ervaringen en ziet er comfortabel uit voor het kindje.
    Pas in november uitgerekend, dus we hebben nog tijd zat!
    Alleen zitten wij nu te twijfelen tussen de Marsupi en de Marsupi Breeze. Is de Breeze ook warm genoeg in de winter? Lijkt me makkelijk op te lossen door gewoon een laagje kleertjes extra aan te trekken hoor, maar als dat dan het geval is dan is de normale misschien toch een betere optie haha.
    Graag jullie mening! :)

2. LSQ

LSQ Niet meer actief

Ik heb alleen de marsupi breeze een keer geprobeerd om te passen. Uiteindelijk gekozen voor een boba. Die is wel dikker dan de marsupi, maar wat mij betreft maakt dat niet heel veel uit. Misschien qua wind een beetje. Uiteindelijk zou ik dan ook aanraden om daaroverheen een draagjas of positiejas te dragen. Vooral voor de benen en voeten die er na een tijdje uit gaan bungelen. Die vind ik zelf lastig om warm genoeg aan te kleden; vooral wanneer je kleintje makkelijk schoentjes uitschopt.

3. Lovely123

Lovely123 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.249
    228
    63
    Leiden
    Ik heb de Marsupi breeze gebruikt voor mijn dochter en zoon.
    Ze zijn beide in de zomer geboren, maar ik denk dat hij ook prima in de herfst/winter kan.
    Gewoon een extra laagje kleding aantrekken of voor jezelf een groot vest of draagjas aanschaffen voor erover heen.

Het is verder een hele fijne draagzak voor de eerste weken, maar ik heb hem pasgeleden verkocht.
    Ik ga de nieuwe Tula free to grow aanschaffen.
    Die is vanaf de geboorte te gebruiken tot maat 92.
    De Marsupi helaas maar tot maat 74

Deel Deze Pagina