Ik zoek voor onze zoon nog een pakje wat hij na de bevalling aan kan.. Maar er is zo weinig te vinden online.. Bij alle standaard winkels heb ik online gekeken maar het is allemaal met voetjes eraan of met capuchon.. Waar hebben jullie het gekocht?
Je kan toch gewoon een shirtje en een broekje kopen? Die zie ik juist heel erg veel! Een vestje is vaak met capuchon maar die hoef je binnen in huis toch niet aan te doen. Overigens hebben wij een shirtje besteld bij simply colors. Maar in vrijwel alle babyzaken en webshops hebben ze toch gewoon shirtjes en broekjes? Ik zie juist zo weinig boxpakjes die leuk zijn.
Hangt er ook vanaf wat je smaak is... Wij zijn bij de babyplanet (Utrecht, maar is er niet meer) geweest... Hebben daar n pakje gekocht van Noppies (was dus ook bij ons in de buurt te koop geweest ), maar in Utrecht (de meubelboulevard) heb je aardig wat "babywinkels" bij elkaar... Prenatal, Gardo (momenteel opheffingsuitverkoop), Babydump... Dus eigenlijk voor elk budget en elke smaak wel wat te vinden! Succes...
er zijn zoveel mogelijkheden, ik ben dol op marktplaats en heb daar hele leuke eerste pakjes weg! Maar inderdaad een leuk broekje en een shirtje kan ook met een bijpassend mutje en sokjes !
Ik heb bij V&D geshopt en bij C&A. Hadden wel heel weinig leuke dingen vond ik. Heb gewoon een truitje, broekje, witte sokjes en een wit mutsje. Heb genoeg vestjes, maar niet echt iets bijpassends, maar ik ben uitgerekend in de zomer. En als het weer zo'n mooie zomer word als 3 jaar geleden (toen lag ik met 30 graden te bevallen) dan hebben ze het niet eens nodig.
ik had bij hans textiel eerste pakje gekocht, knalgroen omdat we het geslacht niet wilde weten. ik vind juist dat ze wel leuke dingen hebben bij vend ook in unisex. ook bij de zeeman hebben ze leuke pakjes voor niet heel veel geld. bij de hema hadden we kleertjes gekocht die ze de 2e dag aanhad daar hadden ze vorig jaar een leuke lijn unisex. bijpassend vestje hoeft toch niet persee? jasje doe je toch alleen aan als je naar buiten gaat of zie ik dat verkeerd?
ik vind t aanbod in maatje 50 ook erg tegenvallen (verwacht een kleine frummel), het is bijna allemaal wit, grijs, geel of roze. Ik ga uiteindelijk voor een cremewit pakje van Tuuf's World uit een babyboetiekje
Ik had toen een pakje in een duurdere kinderzaak gekocht. Het zat helemaal speciaal in een doosje. echt superleuk wel beetje prijzig... Het merk heette lafayette geloof ik. Ik heb het pakje uiteraard nog en de doos ook!
Wij hadden kleertjes maat 56 bij Babydump gekocht. Heel leuk maar toen mijn meisje was geboren was alles te groot. Ik heb mijn man toen naar Prenatal gestuurd voor maat 50 en hij kwam met hele leuke shirtjes en broekjes terug in maat 50.
gewoon bij de hema! broekje, rompertje, shirtje, mutsje. maar bij de h&m hebben zo ook leuke newborn pakjes
Ik heb online gekeken bij hema en henm maar daar is echt niks.. Of ik kijk niet goed.. Kan ook nog natuurlijk
Ik had een heel leuk pakje van Noppies voor onze zoon gevonden, was dan niet zijn eerste pakje maar was wel erg leuk. Al eerste pakje heb ik bij 5 wkn zwangerschap een rood shirtje met Lief erop en een wit broekje, ook van Lief! gekocht.
Ik vind het aanbod in de hele kleine maatjes voor vooral jongens erg tegenvallen: allemaal of wit of erg flets, grijzig of met donkerblauw. Op prematuur.nl hebben ze wel fleurige kleertjes. Maar dat gaat maar tot maat 50 (op zich groot genoeg voor de gemiddelde pasgeborene) maar goed, dat moet ook net je smaak maar weer zijn. Ik ben er ook nog niet uit, zeker niet omdat ik nog niet precies weet hoe groot m'n tweeling zal zijn, voor nu groeien ze goed en worden ze telkens groter geschat dan hun zus bij die termijn. Kan best dat ze gewoon in maat 50 passen, maar ze worden wel eerder geboren wrs dus misschien toch kleiner..... Ik wil nl wel eerste kleertjes die mooi passen en niet waar ze in zwemmen (voor dochter had ik een pakje maat 50/56 van de hema, was een leuk pakje maar het bleek echt veel te ruim voor mijn toch nette 7 ponder)
Noppies heeft veel kleertjes in maat 50. Maar ook ducky beau en feetje hebben leuke kleertjes in maat 50.
Online staat er ook lang zo veel niet op hoor! Je kunt het beste gewoon in de winkel gaan kijken, bij de Hema en H&M hebben ze echt hele leuke kleertjes... Heb zelf al zoveel hangen dat ik niet eens meer kan kiezen wat ik als geboortepakje aan wil doen.. haha
Het moet natuurlijk ook je smaak zijn! Wat voor iets vind je leuk? Echte zachte babykleertjes, heel stoere kleding, felgekleurd, zacht? Ik hou zelf van echt zachte lieve babykleertjes en vind dat voor een jongen ook lastiger. Noppies, Feetje, Babyface etc hebben leuke setjes, maar voor een 1e pakje vind ik 't ook lastig hoor, bijna alle babies dragen volgens mij al noppies.
Ik zoek echt wel een baby pakje maar niet helemaal wit of helemaal blauw.. Maar een verschillende kleur broek en trui.. Het liefst met een mutsje erbij.. Bij mijn eerste zoon had ik van babydump een pakje van dirkje..
Wij hebben 1 setje maat 50 van de zeeman of wibra, en 3 setjes bij Prenatal gehaald (Nijntje). Maatje 56 hebben we van allerlei merken en winkels. Name-it, esprit, en nog wat andere volgens mij.
Ik heb gewoon een shirtje van de hema gekocht, en deze met flockfolie gepimpt. Is erg leuk geworden vind ik zelf, en net even anders dan normaal!