iemand ervaring met kinderstoel bloom?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door bloemetje86, 1 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloemetje86

2 sep 2012
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even een vraagje: heeft iemand ervaring met de kinderstoel van BLOOM? Dit is een soort barkruk idee in de vorm van een kinderstoel. Ben erg benieuwd of hier mensen ervaring mee hebben. Wij denken er over om er een aanteschaffen voor in de keuken bij het eiland. Maar zijn wel een beetje prijzig (ongeveer 400euro). Dus wilde ik graag weten of deze wel beviel. Ik vind ze hellemaal geweldig.

2. bloemetje86

2 sep 2012
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    niemand enige ervaring?

3. mamavanamber

mamavanamber Actief lid

29 nov 2008
    154
    0
    0
    nee, geen ervaring. vond m echt te duur. maar mooi is ie zeker.
    kan je geen reviews vinden via google?

4. Butchke

Butchke Niet meer actief

Hai,

Het is een hele fijne stoel. Wij hebben m nu 2 jaar in gebruik.
    Het enige nadeel is dat het schoonmaken ervan nogal tijdrovend is.
    Pluspunt is zeker dat je de stoel meteen kan gebruiken met de snug als de kleine nog baby is, je hoeft bijv geen wipper te kopen. Wij zijn heel tevreden en onze meid zit er met veel plezier in.

5. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Wij hebben hem (twee zelfs) maar zou hem niet weer kopen. Ik vind het schoonmaken echt een crime. Bij mijn schoonouders staat een simpele van de IKEA en die is echt supermakkelijk met schoonmaken.
    verder is het wel leuk dat je kleine er al vroeg bij kan zitten aan tafel (echt vanaf een paar weken)

6. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Voor baby's handig maar als ze groter worden helemaal niet handig meer.

7. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Ik heb hem gehad. Was er echt verliefd op maar toen ze echt ging mee eten merkte ik dat het schoonmaken een hoop werk was.
    Heb hem toen verkocht en ben voor de Stokke gegaan. Ben er heel blij mee!

Zeker straks met een 2e kan ik er gewoon 1 bijhalen. Had het anders niet voor me gezien met 2 Bloom stoelen haha

8. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Ik heb hem ook pas geleverd gekregen... Nog niet in gebruik maar het is wel een supermooie stoel om te zien en praktisch ook aangezien je hem vanaf geboorte kunt gebruiken. Ik ben er nu al heel blij mee en hoop dat dat ook zo is als de kleine er dadelijk is ;)!

9. Danoek

Danoek Bekend lid

30 nov 2007
    839
    0
    0
    Drenthe
    Ze hebben hem hier op de creche, maar gebruiken deze alleen voor de kindjes die nog niet goed op een trip trap kunnen zitten en voor de baby's zodat die ook aan tafel zitten.
    Het lijkt mij een dure uitgave voor een stoel die je niet lang kunt gebruiken. Want als ze een jaar of2 zijn kunnen ze niet meer in de bloom, maar meestal ook nog niet op een gewone stoel. En wat doe je dan tussentijds?

10. topper12

topper12 Niet meer actief

Wat de mensen voor mij al zeggen: schoonmaken is een crime en vanaf het moment dat dochterlief rechtop kan zitten vind ik het een onding. Ze zit er niet goed in, zakt weg en het "tafelblad" zit veel te hoog als ze zelf willen eten (en ik heb een lang kind :)).

Voordeel is inderdaad dat hij mooi is :D en kindjes er vanaf de geboorte in kunnen. Ik zou hem niet weer kopen en heb voor mijn dochter een andere stoel aangeschaft.

11. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Vreselijke stoel. Niet handig in gebruik, veel te zwaar ook.
    Mn dochter hing er een beetje in..
    We hebben hem verkocht en zijn voor de stokke gegaan. Wat een verademing haha

12. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Wij hebben hem nu 3,5 maand in gebruik voor de jongste en hij bevalt prima.

13. Butchke

Butchke Niet meer actief

Wil nog even toevoegen dat onze dochter van 2 er prima in zit en altijd in heeft gezeten. Nooit geenproblemen gehad met onderuit zakken of iets dergelijks. Ze eet wel al een tijdje zonder dienblad, dus gewoon aan tafel aanschuiven.

Maar qua schoonmaken is het inderdaad wat meer werk, maar ik zou de stoel zo weer opnieuw aanschaffen.

14. pientje1

pientje1 Niet meer actief

15. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Zelf heb ik m gelukkig niet!!
    mijn zusje heeft m.....wat een ellende zeg.
    mijn dochtertje zette ik er een keertje in om te eten ze zakte steeds onderuit (daar had mijn zusje ook al last van). nee hoor vindt die van IKEA ideaal!! lekker goedkoop en zeer eenvoudig/makkelijk in gebruik en goede pasvorm.

Als ze dit van te voren wist had ze er nooit één gekocht.

16. bloemetje86

2 sep 2012
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    pientje1: bedankt voor je reactie heb inderdaad je topic gelezen. heel verschillende reacties allemaal!

Ik lees hier veel dat hij moeilijk schoon temaken is. Maar waarom dan? het lijkt mij glad materiaal dus moet het eigenlijk niet zo moeilijk zijn om hem schoon te houden of vergis ik me?

Heb ook gelezen dat er veel van jullie over zijn gegaan naar een stokke. Maar is deze ook zo hoog? Omdat wij aan een eiland eten (is net zo hoog als aanrechtblad).

17. topper12

topper12 Niet meer actief

Hij is inderdaad van glad plastic, maar het blad heeft opstaande randjes en de stoel zelf gleufjes waar je bijv. voetensteun in kan klikken of waar de bekleding aan de stoel vast zit. Kun je anders geen kind "lenen" en zelf even proberen in de winkel of je het handig vindt of niet :D

Wij hebben geen stokke maar meet anders even op wat de hoogste zithoogte is en meet hoe hoog je "tafelblad" is ;)

Deel Deze Pagina