Leuke muziek/dans cd dreumes

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Miekjepiekje, Nov 15, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Miekjepiekje

Miekjepiekje Bekend lid

Dec 29, 2011
    696
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochter is gek op muziek en dansen. Dus ik ben op zoek naar cd met leuke liedjes, waar je ook een beetje op kunt dansen. Welke cd is bij jullie een succes?

2. Jekil

Jekil Actief lid

Sep 29, 2012
    392
    1
    16
    Leerkracht VSO
    Rotterdam
  3. Lynx

Lynx VIP lid

Jul 19, 2008
    8,696
    2,511
    113
    Een cd met de gewone ouderwetse kinderliedjes is favoriet. Geloof dat het 'liedjes met een hoepeltje erom' heet.

Verder hebben we een cd van het dagverblijf, gemaakt door leidsters, die ook heel erg leuk is.

4. Jekil

Jekil Actief lid

Sep 29, 2012
    392
    1
    16
    Leerkracht VSO
    Rotterdam
  5. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

Jul 8, 2009
    7,504
    139
    63
    Een echte cd, geen idee, maar ik heb wel een tip!

Maar Beer is HELEMAAL gek op die liedjes van t Zandkasteel, dus daar gaan we binnenkort een DVDtje van maken.
    Blijft springen, en klappen, en schreeuwen, zo leuk vind ie t!

6. mamabri

mamabri Niet meer actief

Tja, de oudste is weg van K3, staat bijna de hele dag aan hier, de jongste is daar vanzelf ook op gaan dansen :D

Ze worden in maart 4 en 2.

7. Lana1980

Lana1980 Actief lid

Mar 4, 2012
    154
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Toen mijn dochter 3 maanden was ben ik begonnen met k3 te draaien. Ze is nu een jaar en wordt helemaal hyper als ik k3 opzet. Ze kijkt niet graag tv maar als ik de dvd van k3 op zet kijkt ze heel aandachtig. Erg leuk om te zien.

8. MeineLiebe

MeineLiebe Niet meer actief

Hier ook gek op et zandkasteel :D

9. Ligero

Ligero VIP lid

Aug 1, 2011
    6,823
    1,533
    113
    K3 staat hier vaak aan. Heb een flinke stapel dvd's op de kop kunnen tikken via marktplaats. Zowel show als film en dat vindt ze erg leuk. Heb ook een paar ce's, daarvan staat er altijd wel eentje aan eigenlijk, ik zing zelf ook zo'n beetje de hele dag de liedjes van k3 :p

10. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

Aug 20, 2012
    4,245
    681
    113
    Zandkasteel is ook hier echt een hit!

11. KnuffieQ

KnuffieQ Niet meer actief

Hier is disco van ottawan favoriet.

Hier staat dus gewoon zowat elke dag iTunes match aan met papa, mama's muziek en uiteraard kinderen voor kinderen en K3 voor ons meisje op de shuffle.

Ze danst op alle muziek net zo graag gelukkig. Zou gek worden van heel se dag K3 bijvoorbeeld :)

Mijn advies gewoon lekker de radio aan en af en toe de kinder zender tussendoor;)

12. Miekjepiekje

Miekjepiekje Bekend lid

Dec 29, 2011
    696
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze luistert nu vooral naar Nick en Simon.:D En inderdaad ik heb ook vaak kinderradio aan. Maar ik vind het ook leuk om echt een danscd te hebben, dat we samen kunnen dansen. Ik ga eens kijken op de sites, kun je daar ook luisteren?

Share This Page