Op 09-09-2009 om 08.57 uur is onze dochter Martha Rosalie geboren! Met Rosalie gaat het Godzijdank alles goed en de borstvoeding loopt als een trein (met dank aan zusje Camila ). De keizersnede verliep zonder problemen, echter kreeg ik zelf de volgende dag 3 longembolieën waardoor ik op de intensive care belandde. Gelukkig gaat het nu redelijk en zijn we sinds donderdagavond weer thuis! Ik moet het allemaal nog een plekje geven, maar ik heb er vertrouwen in dat dit wel gaat lukken, alleen heeft het wat tijd nodig.
He Jacqueline! Geweldig zeg, nog een dochter! Wat een prachtige datum ook voor zo'n gebeurtenis. Wat een naar vervolg alleen zeg, kan me ontzettend voorstellen dat je het nog moet verwerken allemaal. Geniet van je meiden! Elmo
Gefeliciteerd!!! En sterkte met het verwerken van de nasleep, wat heftig! Ik hoop dat je desondanks wel kan genieten! Wel fijn dat alles nu goed gaat met jullie! En wat een leuke datum inderdaad! En nog bijna om 9 uur geboren ook
Hey lieve Jacq! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie 2e dochter! Verschrikkelijk dat je zo naar bent geweest, doe maar lekker rustig aan en snel weer opknappen! Dikke knuf!
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje! Hoop dat je ondanks alles toch kan genieten van je gezinnetje! Doe rustig aan en hoop dat je snel weer opknapt meid! Liefs, Hanneke!
Gefeliciteerd met je dochter, wat een heftig verhaal, neem maar de tijd om alles een plekje te geven.
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter op die bijzondere datum! Ik kan me voorstellen dat je herstel erg heftig is, neem je tijd! Het is niet niets wat je hebt meegemaakt!
Hoi yake. Gefeliciteerd met jullie nieuwe dochtertje en zusje! Wat een heftige nasleep! Ik hoop dat je het allemaal een beetje kan verwerken. Hoe gaat het nu met je? KuZzz Wendy
jarloers op je datum van harte gefeliciteerd met je wonder nog en hopelijk is nu alles een beetje op rijtje en kan je wel geniten van je 2 prinsesjes