Geen verkopers aan de deur sticker?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ellen291982, 22 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik herkende ze gelijk al met de mappen in de hand. Ik deed open en zei: hallo en daarna nee geen interesse. De ene man knikte en liep al door, de andere man was vast nieuw want hij keek me verbaasd aan dat ik het verkoop verhaal niet eens aan wilde horen:D

Tja ik denk waarom mijn en hun tijd verdoen als ik al weet dat ik niks wil.

Nu hebben we een sticker met geen verkopers op de deur maar die is niet heel duidelijk meer, iemand die weet waar ik gratis zo 'n sticker aan kan vragen?

O ja jullie ooit een vrouw aan de deur gehad die dingen verkoop? Hier eigenlijk altijd mannen.

2. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Hier zijn het altijd studenten. Ik heb er toen 5 gekocht via een link die ik hier had gekregen

3. Ellen291982

Is mijn man net onze dochters patat gaan halen. Op de terugweg kwamen ze de twee verkopers tegen zegt Emma tegen papa: die verkopers waren bij ons aan de deur maar wij gaan niet aan de deur kopen :D

4. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Haha, hoe zoet!

Die sticker wil ik ook! Lekker makkelijk... ;)
    Hier ook altijd mannen. Van die studentjes van een jaar of 18.

5. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Hier een sticker op de deur, bellen alsnog aan;)
    Zelf deur aan deur verkoop gedaan wij negeren deze stickers gewoon ..

6. Antra

Antra Niet meer actief

7. Ellen291982

8. Ellen291982

Hopen dat die hier wel gaat wijzen. Anders doe ik de deur open, wijs de sticker aan en sluit de deur weer:D

9. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

Hier zeggen ze soms: "Ohh, ik had de sticker niet gezien." En dan heb ik zo iets van: "Oh."-deur dicht.

10. Ellen291982

Haha!:)

Is wel irritant dat zo'n sticker zelfs niet helpt.

11. glimworm

glimworm Niet meer actief

wij hebben ook zo'n sticker op de deur en toch ben ik er ingestonken. :)

vorige week een vrouw die collecteerde voor amnesty international.
    ik met mijn hoofd er niet bij ga naar binnen en pak wat kleingeld en toen ik haar die euro gaf maakte ze excuses dat ze de sticker niet had gezien. (hij is ook niet heel groot moet ik zeggen)
    aan 1 kant denk ik ja stom van mij dat ik er niet aan dacht, maar aan de andre kant misschien ook een mooie truc om iemand te laten denken dat je de sticker niet gezien hebt voor je aanbelt ;)

misschien moet ik nog een stuk of 20 van die stickers op de deur plakken haha

12. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Jammer dat veel verkopers de sticker dus niet opmerken, zat er ook aan te denken om een sticker op de deur te plakken. Kan m'n hele deur wel behangen: geen jehova's, geen verkopers, collectes mag dan weer wel, geen dagelijkse pakjes van de buren op de vroege morgen. :D Blijf maar gewoon bij, 'geen interesse' of me op tijd verstoppen. ;)

13. Gazy

Gazy Niet meer actief

ik heb een sticker "geen colportage"
    komt er een meneer aan de deur: heeft u onze folder ook gehad? (komt leesmap "verkopen")
    Dus ik zeg: wij kopen niet aan de deur.
    "Maar ik vraag u toch of u de folder heeft gehad, geef eens normaal antwoord" zei deze meneer......

ik kan je vertellen dat hij heel rap van ons erf af was...
    GRRRR

14. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ellen@ Kijk even in het gratis deel daar staat een topic .

15. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ik heb ook maar zo'n sticker besteld.
    Mijn dochter zei/riep: 'voor die mensen deden wij de deur niet open he mama'

Oeps.... haha

16. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.031
    2.894
    113
    't Gezellige Brabant
    Ik heb een soort van combisticker. Lijkt op zo'n Nee-Ja of Nee-Nee sticker. Er staat op:

NEE, geen verkopers of geloofsovertuigers. NEE, geen collectes. Wij doneren op onze eigen wijze.

Ik heb 'm direct onder de deurbel zitten. Ik moet zeggen dat we idd nog niemand aan de deur hebben gehad voor zoiets. Wel laatst een paar jongetjes die kwamen vragen om een Heitje voor een karweitje. Maar die neem ik het niet kwalijk.

17. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
  18. raspberry

raspberry Niet meer actief

Daar zou ik dus echt een ongelovelijke klacht van maken bij desbetreffend bedrijf EN vooral veel negatieve mond-op-mondreclame over betreffend bedrijf ook... Zouden ze bij mij echt niet hoeven te proberen, zo'n sticker is duidelijk, lijkt me.

19. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Watttttt??!!! :$:$
    Brutale aap

20. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Heb ook de sticker besteld. Laatst ook weer figuren aan de deur, en dan blijven aandringen he. Pfff, geen wonder dat mensen hun geduld verliezen! Brutaal dat zijn ze!

Deel Deze Pagina