martkplaats jawel daar gaan we weer..

Discussion in 'De lounge' started by femmy, Jun 17, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

idd, en je kunt ze altijd binnen 14 dagen terugbrengen in de winkel en je geld terug krijgen

2. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

Dec 11, 2009
    1,785
    0
    0
    purmerend
    Oh vreselijk is dat he.. Hier ook zo'n geval.. Ik had een leuk uitziend jurkje van Barbara Farber gekocht maar ook hier.. tot op heden nog niet ontvangen en volgens de verkoopster is hij al lang op de post.
    Maarja.. het vervelende is dat ik ook wel eens een kaartje verstuur die niet aankomt, van de geboortekaartjes zijn er zelfs 10 niet aangekomen. TNT maakt ook een hoop fouten dus ik vind het moeilijk om te oordelen waar de fout ligt..
    En ik ben inderdaad ook wel heel benieuwd hoe je kan aantonen dat je niets hebt ontvangen zodat de bank het terug stort.

3. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    Ik zou lekker een ander mailadres maken en vragen of je die broek"als nieuwe koper" mag ophalen. Wel het liefst een andere computer bij iemand anders thuis, anders ziem ze misschien je ip adres.

4. Nana86

Nana86 Niet meer actief

Er is toch een manier waarmee je je geld terug kan halen via de bank?
    Ik weet niet hoe dat precies in z'n werk gaat, maar ik geloof dat je binnen een bepaalde periode je geld terug kan laten schrijven naar je eigen rekening.. Is dat niet een mogelijkheid?

5. Baylee

Baylee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,417
    0
    36
    Ik zou ook een mail sturen met een andere naam en adres en vragen op op te halen en maar zeggen dat je dichtbij maassluis woont waar zij ook woont.

En het veiligst is als ze het verzenden met track en trace dan kan je controleren waar het pakketje uit hangt

En ook ik ga altijd het ophalen als ik iets koop via mp

6. femmy

femmy Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,061
    0
    0
    Administratie
    dat is volgens mij alleen met terugkerende aftrekkosten dat je dat terug kan laten storten?!
    track en trace kon niet bij deze ze heeft hem via de brievenbuspost verzonden..

7. femmy

femmy Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,061
    0
    0
    Administratie
    nou dames 3 x raden wie er net voor de deur stond???? de Pakketbezorger met de broek (ik had hem ook al gevraagd of hij wat gezien had) dus hij zei al 'maak open, is dat hem?' dus ik zeg ja verrek!
    bij deze mijn excuses voor de verzender en ik zal haar zo ook nog een mailtje sturen! ik had het niet verwacht!

8. Baylee

Baylee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,417
    0
    36
    he wat fijn dat hij aangekomen is maar dan was het toch pakketpost ;) in plaats van brievenbuspost mss daardoor dat het langer duurde ??
    In ieder geval fijn dat je hem heb !

9. femmy

femmy Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,061
    0
    0
    Administratie
    ja ik ben heel blij hoor! alleen schaam ik me ook tegenover die vrouw en dat heb ik ook gemaild, hopelijk krijg ik geen boze mail terug!

10. femmy

femmy Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,061
    0
    0
    Administratie
    #30 femmy, Jun 17, 2011
    Last edited: Jun 17, 2011
    even de titel aangepast

11. AMS

AMS Fanatiek lid

May 14, 2009
    3,394
    4
    38
    España
    Fijn dat hij aangekomen is!

12. mama van 2 meiden

mama van 2 meiden Niet meer actief

We kunnen haar ook met heel zwangerschapspagina bombaderen met mailtjes via de link van MP :)

13. femmy

femmy Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,061
    0
    0
    Administratie
    haha wel bedankmailtjes he?! zie mijn vorige bericht ;)

14. marjol

marjol Fanatiek lid

Nov 14, 2009
    1,881
    3
    36
    Gelderland
    Fijn dat de broek is aangekomen.
    Het is mij trouwens wel gelukt om een spijkerbroek via brievenbus post te versturen.
    Ik breng MP zaken trouwens altijd naar het postkantoor en dan zorg ik dat ik een bonnetje krijg ondanks dat ik dan het adres van die persoon niet op het bonnetje heb staan, heb ik toch een soort van bewijs dat ik het verstuurd heb.

15. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

dan is het idd gewoon pakketpost geweest, toch :D

16. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    oh je hebt hem? fijn! maar de advertentie staat er nog gewoon. misschien even mp inlichten voordat een ander wel de dupe wordt?

17. femmy

femmy Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,061
    0
    0
    Administratie
    er zaten een aantal postzegels op (ter waarde van de 2.30 die ik betaald heb ) dus echt brievenbus toch? en die andere advertentie is een maat kleiner!

18. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

gelukkig aangekomen.
    heb je misschien een kleinere brievenbus? hier bestel ik weleens een boek dat normaal door de brievenbus kan maar we hebben een wat kleinere brievenbus en dan past het net niet, Dat ze daarom niet door de brievenbus kon

Share This Page