Hier geboekt voor een weekje deze zomer! Marveld Het ziet er super uit! Rescensies ook lovend. Ook als het weer tegen zou zitten een mooi binnenzwembad! Wie kent dit park?
Het park zelf ken ik niet qua huisjes enzo maar wij wonen er 10 km vanaf en gaan er vaak zwemmen het zwembad is echt top ! Buiten zwembad ook ! Van de week nog binnen gezwommen, buiten staat nu een schaatsbaan waar je voor 4 euro 2,5 uur mag schaatsen kinderen 2 euro, Leuke kidsclub in de zomer wat ik gezien heb ( als we er gezwommen hebben dansen de kids soms even mee met de kids club ) het ziet er leuk en gezellig uit, dus ik denk dat het je wel gaat bevallen daar
Ik ken het park niet maar kan je in ieder geval vertellen dat de omgeving echt zooooo fijn is... Genoeg te doen in de omgeving: Het Doolhof bij ruurlo, daarna pannekoek eten bij de Heikamp Rij naar restaurant het Wolversveen (is momenteel gesloten), ga daar het bos in, en daar vind je een prachtig heigebied. Zwembad in de Dennen in vorden is leuk, maar ook het openluchtzwembad bij ruurlo is prima! Naar Zwiep voor de Witte Wieven Ik kom er al sinds mijn geboorte en het blijft genieten
Bedankt voor de tips! We wilden eerst weer gaan vliegen maar we worden beroerd van die prijzen en de oudste zal jarig zijn dus kunnen we het bezoek daar laten komen. Deze keer maar kort samen vakantie als gezin helaas.
Ja ik, meerdere keren verbleven zowel in huisjes als op de camping. Super zwembad, leuke speeltuintjes. Buitenbad is ook heerlijk. Echt een aanrader
Super leuk park! Wij zijn er geweest met de hele familie en wij hadden een luxe huisje. Buiten zwembad is erg leuk met al die glijbanen en leuke speel dingen voor de kleintjes. Binnen zwembad is wat klein maar gewoon leuk om een keertje een uurtje ofzo heen te gaan. Omgeving is prachtig om te wandelen, te fietsen, je kan er mooie huifkar tochten doen. Echt een aanrader
Superleuk park! Wij zijn met onze dochter in mei 2014 geweest en het is ons zeer goed bevallen. Mooi huisje, mooie omgeving. We hadden de mazzel dat het helemaal niet druk op het park was en we hadden een groot grasveld tot onze beschikking rondom het huisje zodat onze dochter van toen bijna 1,5 jaar heel veel speelruimte had. Echt helemaal top. We gaan waarschijnlijk volgende maand nog een keer voordat onze kleine man geboren gaat worden.
leuk park. ik woon er ongeveer 10 km vandaan. we zijn er wel eens een weekendje wezen kamperen. er is voor de kids genoeg te doen. zowel binnen en buiten zwembad is leuk. in de buurt is ook genoeg te beleven.
Door een reactie in een ander topic een week geleden, heb ik even gegoogled op dit park en we hebben gelijk de brochure besteld en een midweekje in de meivakantie geboekt. In eerste instantie wilden we naar Landal, maar dit park was nog 100 euro goedkoper en nu hebben we zelfs een luxe 6 pers. bungalow. Heb dus nog geen ervaring, maar het ziet er super uit.
wij gaan meerdere keren per jaar en dat al 12 jaar lang in een woord GEWELDIG onze kids willen niet anders meer alvast veel plezier groetjes debby
Dankzij dit topic hebben wij voor de zomervakantie een week geboekt Ben heel benieuwd. Hebben huisje type A75. Iemand daar bekend mee? Na deze week rijden we nog een week naar Landal Sonnenberg in Duitsland.