Marveld.

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Syane, 28 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.239
    11.817
    113
    We hebben een weekje Marveld geboekt. Nu viel het me op dat ik met boeken nergens kon aangeven of ik een rookvrij en huisdiervrij huisje wilde. Betekent dit dat dit automatisch zo is? Of juist niet?
    We hebben VWL5 en dan nummer 20 geboekt. Iemand ervaring ermee?
    En verder nog tips om te ondernemen in de omgeving (kids zijn tussen de 6 en 10 jaar).

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Gewoon even mailen, doe ik bij Landal (actie van de Hema) ook altijd. Dan kan ik dat ook niet kiezen bij het boeken en stuur ik erna nog een mail.

3. lady1986

lady1986 Actief lid

27 apr 2010
    159
    17
    18
    Wij zijn een paar weken terug een midweek naar Marveld geweest. Ik had destijds ook wat vragen en heb toen idd gewoon gemaild. Kreeg vrijwel direct antwoord terug. In de omgeving heb je Hof van Eckberge. Dat is een soort van amusementspark. En je hebt in de buurt Megapret. Dat moet ook een hele leuke speeltuin zijn. Bij aankomst in je huisje krijg je een map en daarin staat ook wat er allemaal te doen is in de omgeving.

4. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Ik woon er 10 km vanaf wij gaan daar altijd zwemmen met de kinderen

Je hebt het hof van eckbergen in Eibergen en mega pret in lievelde en een klimbos in Ruurlo het centrum van Winterswijk is best leuk winkelen in Winterswijk zit een groot meer waar gezwommen kan worden met een speeltuintje dit heet het hilgelo daarnaast zit de sevink molle hier is een speeltuin waar je buiten gratis kunt spelen en binnen een indoor speeltuin tegen betaling

In Winterswijk heb je een bios en een kartbaan en glowgolf en mooie bossen zoals het rommelgebergte ( met pannenkoekenhuis)

5. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.239
    11.817
    113
    Thanx voor de tips. Klinkt leuk die dingen in de omgeving. Ik ga ze idd even mailen.

6. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.239
    11.817
    113
    Ik heb ze gemaild en kreeg onderstaande reactie. Wel jammer en wat achterhaald in deze tijd. Maar ik ga ze een paar dagen van te voren mailen.

Geachte heer/ mevrouw,

De bungalows zijn niet rook- en huisdier vrij.

Wel mag u een paar dagen van te voren contact opnemen zodat we de bungalow extra kunnen luchten voordat u aankomt maar we kunnen helaas geen garanties geven.

Met vriendelijke groet,

Marveld Recreatie

Marveld Recreatie

7. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Oh wat balen en inderdaad achterhaald! Hebben een keer een weekend in een rokershuisje gezeten (vergeten aan te geven, gewoon niet aan gedacht) en ik vond het echt vervelend... rook gaat ook in de gordijnen en banken zitten, dag krijg je er alleen uit met wassen. Hoop dat het meevalt!

Deel Deze Pagina