Zijn er meiden die na het stoppen van de pil korter ongesteld zijn en minder bloed verliezen? Ik ben nu voor de 2e keer ongi na het stoppen met de pil. Heel regelmatig ongesteld dat wel, maar het duurt maar 4 tot 5 dagen en ik verlies veel minder bloed dan toen ik de pil nog slikte. Heb ik dan trouwens wel een goede eisprong? Ik ben benieuwd naar jullie reacties...
hey velobabe, nou ik heb juist dat ik meer last heb van mijn ongie sinds in van de pil af ben. verlies meer bloed en ben er veel zieker van. maar bij ieder lichaam is dat anders. dus niet te druk maken meiske, en als het je niet lekker zit kan je altijd bij de huisarts navraag doen
Hoi Mijn ongi is ook korter...... Aan de ene kant wel lekker maar vraag me soms wel eens af of het goed is Liefs An
ik heb dat ook velobabe... het is ontzettend weinig... heb de gyn hierover gesproken en die vertelde me dat dit met de tijd wel weer meer kan worden. ik ben in jan. gestopt met de pil. het maakt verder niks uit... succes Bengel
@Bengel Gelukkig, dank je wel dat je dit vertelt... Dat de gyneacoloog gezegd heeft dat het niets uitmaakt. Hoop dat we beiden snel zwanger zullen zijn. Dan vind ik het helemaal niet erg als er 9 maanden niks komt...
Ik ben sinds het stoppen met de pil ook minder ong...2a3 dagen. Erg kort vind ik zelf maar met de pil was ik 3a4 dagen,maar nooit echt erg veel.
ik ben sinds het stoppen met de pil minder hevig ongesteld ook korter en ik heb geen buikpij meer!!! Ik wil straks eigenlijk ook geen pil meer gaan slikken , want ik voel me veel beter nu.
ik ben ook minder ongesteld,toen ik de pil slikte was ik het 4 a 6 dagen en nu zonder pil maar 3 dagen soms 4 meer ook niet,vindt het wel lekker!!!
Heb ik ook last van, vroeg me ook al af of het wel gewoon was. Het steld nu echt nix meer voor vergeleken met vroeger (voor ik stopte met de pil dan) Ben nu kleine 8 weken gestopt met de pil en heb nu voor het eerst m'n ongi erop zitten. Hoop dat het voorlopig ook gelijk de laatste is maar dat geldt voor ons alle denk ik Suc6 meiden knufje daantje
Ik was net op zoek naar info over dit onderwerp. Ik ben afgelopen donderdag ongesteld geworden en zaterdag was het alweer voorbij ... Dus echt krap 3 dagen ... Wel echt rood bloedverlies gehad en ook buikkramp dus het voelt ok wel als "echt" maar zóóó kort dat ben ik niet gewend . Als het maar niet "slecht" is dan vind ik het allang best . Ik ben erg gerustgesteld dat ik hier lees dat meer meiden korter ongesteld zijn nu ... -X-
ik heb echt een heftige ongie gehad na het stoppen was er echt ziek van enzo, maar dit verschilt idd per persoon dus, kus
Zou ik dan tóch ongi zijn geweest? Ik had ook zo'n 2 dagen wat bloedverlies. De dagen er om heen nog wat spoortjes bruin bloed. Ik dacht steeds dat ik nog niet ongesteld was geweest omdat ik voorheen altijd behoorlijk heftig menstrueerde... Waarom zijn die vrouwenlichamen dan ook zo ingewikkeld...grrr... :thumbdown: