Marvelon

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door sancho, 20 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sancho

sancho Actief lid

13 apr 2006
    391
    0
    0
    Hallo

Ik heb zon 15 jaar marvelon geslikt. ben 1 keer tussendoor gestopt maar daarnaook gelijk weer begonnen. Ben na het stoppen netjes na 27 dagen ongi geworden. maar nu al 4 dagen overtijd en niet zwanger. Heb last van veel buikpijn ( met vlagen) eetlust is veel minder heb het gevoel dat ik constant moet plassen soms rugpijn...... enzo

Iemand ervaringen met Marvelon en deze verschijselen???

Groetjes sancho

2. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Volgens mij ben je gewoon aan het ontpillen. Vervelend, maar niks aan te doen.

3. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Ik heb ook Marvelon geslikt, ook ongeveer twaalf, dertien jaar.
    Ik denk ook dat je aan het ontpillen ben, ik denk dat je het beste een test kan doen om te kijken of dat je misschien zwanger ben.
    Succes, groetjes Senna

4. summer

summer Fanatiek lid

8 mrt 2006
    1.144
    0
    0
    verzorgende
    arnhem
    volgens mij ben je aan het ontpillen
    en je kunt het jezelf ook heel moeilijk maken
    door er veelmee bezig te zijn ga je ook dingen voelen.
    probeer het een beetje los te laten

ga ik ook proberen te doen
    wat je zegt had ik dus ook

5. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ik heb het ook altijd gebruikt en mijn 1e cyclus duurde 85 dagen. Ontpillen is iets vreselijks.

6. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Hoi

Ik heb ook de Marvelon geslikt, tien jaar lang..
    Mijn eerste cyclys duurde 86 dagen :oops: 8) :cry:
    Ik denk dat je aan het ontpillen bent...

Liefs An ;)

7. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ikzelf slik de marvelon al een dikke 17 jr, bij de 1e keer dat ik stopte gelijk al raak. bij de 2e een kleine 2 mnd al voor ik zou stoppen.

en nu in januari gestopt met de pil in januari gelijk ook mijn 1e periode na 32 dgn de 2e, na 27 dgn de 3e en helaas vandaag na 28 dgn de 4e x.

dus hier gelukkig geen last van ontpillen, maar zoals je ziet kan het iets schommelen 32-27-28

veel succes in ieder geval

8. KeeJBie

KeeJBie Fanatiek lid

25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Ik heb zelf 5 jaar aan de marvelon gezet en daarna kon ik deze door omstandigheden niet meer kunnen halen. Na 3 maanden gestopt te zijn met marvelon was ik in verwachting.

Ik heb dus totaal geen ontpillings fase gehad behalve dezelfde symptonen door de zwangerschap.

9. kreeft76

kreeft76 Lid

4 jun 2006
    65
    0
    0
    verpleegkundige
    purmerend
    HI
    ik heb ook zo'n 15 jaar marvelon gebruikt. 1ste keer ongi na 49 dagen, daarna alle 3 de keren keurig na 30 dagen....
    maar voor de laatste keer dat ik ongi moest worden wel met klachten en symptomen alsof ik zwanger zou zijn!!! Ik dacht echt dat ik zwanger was, zou helemaal te gek geweest zijn aangezien het de 1ste keer raak zou zijn....helaas. :(
    Mijn probleem is alleen dat ik maar 2 dagen ongi was...
    greetz

10. Urban

Urban Actief lid

13 jun 2006
    102
    0
    0
    Nederland
    Heb 19 jaar marvelon geslikt (jeetje wat lang) en in maart opeens gestopt. Oke was niet slim had het aan het einde moeten doen maar ja.

Werd gelijk regelmatig ongi en heb nu iedere keer in de 2de week na mijn ongi misselijk, gevoelig borsten, voel ik mij dik enz... Ook merk ik dat ik gevoeliger ben voor stemmingswisselingen?.

Hebben jullie dat ook?

11. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    en van april naar mei ook weer 28 dgn, dus ja ondanks zo lang marvelon geslikt te hebben nergens geen last van....nu zaterdag maar afwachten of de :evil: na 28 dgn wel weer komen of dat ze dit keer wegblijven... ;)

de 1e dokter zegt er bestaat geen "ontpillen"de ander zegt het duurt een maand en weer een ander zegt kan wel maanden duren, tis denk ik gewoon voor iedereen verschillend, net zo als iemand bij een zwangerschap nergens geen last van heeft (zoals ondergetekende) en de ander weer alle kwaaltjes kunnen hebben waar je maar last van kunt krijgen...

12. AnitaK

AnitaK Lid

8 feb 2006
    38
    0
    0
    Medew. Cons.serv.
    Gelderland
    Ik heb ook 12 jaar marvelon geslikt, tot ik geheel onverwachts zwanger bleek te zijn van mijn dochter!

Een cadeautje dus, ondanks Marvelon!

Liefs, Anita

Deel Deze Pagina