Mijn naam is Lindsay en wij zijn inmiddels 1,5 jaar bezig voor ons 1e kindje. Mijn cyclus was zeer onregelmatig (variërend van 30 dagen tot 70 dagen!!) Daarom gebruik ik nu sinds oktober 2013 clomid via de gynaecoloog. Ik slik nu 100mg en daar reageer ik goed op. Nu maar meteen mijn vraag: Ik ben op dit moment 2 weken overtijd en ik blijf maar negatief testen. Ik ben op 14 mei voor een echo geweest, toen zat er een eitje van 16mm. Vanmorgen heb ik gebeld met de poli. Ze hebben overleg gehad en er werd mij telefonisch verteld dat ik waarschijnlijk geen eisprong heb gehad... wat vreemd is omdat ik al vanaf oktober een regelmatige cyclus heb. Ze willen nu dat ik tabletten op kom halen die de menstruatie opgang brengen. Maar ik vertrouw het niet helemaal. Ik zou liever willen dat ze eerst onderzoeken voordat ik aan de tabletten begin. Wat zouden jullie doen? En heeft er iemand ervaring met dit sport situaties? Lieve groetjes Lindsay.
Geen ervaring, maar wel een heel begripvol (lokaal) ziekenhuis. Ik zou dus gewoon om een inwendige? echo vragen voor je aan de pillen begint. Liever zeker gerustgesteld zouden ze in mijn zkh zeggen dan ten onrechte ongerust.
Ik zou inderdaad gewoon om een inwendige echo vragen, al is het alleen maar om je gerust te stellen. Ik heb ook Clomid gebruikt, ik heb pcos. Bij mijn dochter was ik na 3 maanden Clomid 50 mg zwanger. Bij de tweede sloeg de Clomid bijna niet aan, helaas. Ik heb alle mogelijke behandelingen wel gehad, maar niks werkte zoals zou moeten. Uiteindelijk aan IVF begonnen en toen tussen IVF 1 en IVF 2 in spontaan zwanger geraakt....... Je moet in ieder geval gewoon voor jezelf opkomen, als je het niet vertrouwd moet je gewoon om extra zekerheid vragen.... Heel veel succes met zwanger worden en blijf vooral ook genieten...... Groetjes Femke
Nou, ik heb voor dinsdag een afspraak met de gyn. Ik heb de pillen nog niet opgehaald, eerst maar afwachten wat de gyn zegt. Die pillen kunnen dan ook nog wel. Ik wil gerustgesteld worden... hopelijk gebeurt dat dinsdag. Dank voor jullie reacties! Erg fijn! Liefs Lindso