jaja, groenten aan laten branden. bodem van de pan is nu gitzwart, wie heeft een tip voor me zodat ie weer mooi schoon wordt! gr van mij
misschien laagje heet water erin met afwasmiddel en ff in laten trekken..vervolgens met een sponsje schoonmaken..bij mij helpt dat meestal wel
laagje heet water en dan een klein beetje gootsteenontstopperkorreltjes erin strooien! Werkt geweldig! niet teveel gebruiken hoor, gewoon klein handje ongeveer. Kan (als je teveel gebruikt) je bodem ruiieneren. Succes
Wat ik altijd doe als het hier gebeurt. Is een laagje water met bleekmiddel en dan laten koken een tijd(15 minuten ongeveer). Als je het dan afspoelt kun je zo de afgebladderde vellen eraf halen.
Ik had vd week aardappels aan laten branden gebeurt nooit, maar goed heb er een laag water ingedaan, op het gasfornuis, en afwasmiddel erin, goed laten koken, beetje los schrapen, en de volgende dag kon ik het zwarte er zo met een schuursponsje af halen.
Ik heb geleerd om een aangebrande pan schoon te maken door er water met soda in te doen en dat op het vuur te zetten en te laten koken. Zo week het los. Succes met schoonmaken!
hoi, allemaal bedankt voor de tips! heb gisteravond de bodem gevuld met soda, kokend water erover en een nacht en dag (omdat ik heb gewerkt kon het niet eerder) laten staan. vanavond heb ik het betreffende water met soda laten koken. en de aangebrande laag (t was echt heel erg aangebrand) kwam gewoon naar boven, heb koud water erbij in gegooid entoen weggegooid. pan met een sopje nog wel ff afgewassen. gr van mij dit topic kan wat mij betreft ook wel gesloten worden.