Wat heb jij bovenin de kerstboom?

Discussie in 'De lounge' gestart door SushiLover123, 9 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wat staat er bovenop jouw kerstboom?

1. Piek

2. Ster

3. Engeltje

4. Veren

5. Lampje

6. Anders, namelijk

7. Niks

8. Wij hebben geen kerstboom

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik hoorde vanmorgen op Goedemorgen Nederland dat de piek passé is. Wij hebben nog wel een piek! Ik vind het er echt ophoren. Andere dingen bovenin vind ik ook mooi, hoor, maar bij anderen ;)

Wat staat er bij jullie bovenop de boom?

2. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Wij hebben nog altijd een piek, dus daar heb ik dan ook op gestemd, maar ik vind een grote ster ook mooi.

3. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    Een grote paarse strik

4. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik wilde eigenlijk niks, dat vind ik zelf het mooist, maar mijn kinderen (en man ;)) wilden per se een piek, dus dat hebben we.

5. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Een strik

6. X11

X11 Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.768
    1
    0
    Gewoon een piek. Ik hoorde het vanochtend ook, maar ze verwarren het woord trend vooral nogal met: wat marketing wil. Lekkere verkooppraatjes om vooral iedereen aan te zetten tot het kopen van weer nieuwe dingen...

7. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Een ster. Deze set ooit gehad van mijn moeder toen wij net samenwoonde: kleur vind ik nog steeds geweldig (blauw).

8. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Ik vind een piek echt zooooo lelijk! We hebben helemaal niets boven in

9. pearls

pearls Bekend lid

29 nov 2012
    656
    0
    16
    Al jaren een mooie grote strik. Maar nu afgelopen maandag de boom opgezet en dochter blijft maar zeggen dat papa wel even een mooie ster gaat kopen in de winkel, die moet echt op de boom hoor mama!

10. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

We hebben 4 verschillende pieken en 2 sterren. We wisselen het elk jaar af,net waar we zin in hebben.
    Ik denk dat er dit jaar een ster in komt want de oudste vind dat er een ster in de kerstboom hoort.

11. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Dit :)

12. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Een ster.

13. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Een hele oude piek die nog van mijn overgrootmoeder is geweest, is echt traditie dat hij er elk jaar opkomt en doorgegeven wordt later..

Ik doe niet mee met trends kwa kerstversiering dus dat komt goed uit :D

14. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Wij hebben een prachtige boom, met de meest afzichtelijke sterrenpiek die je kunt bedenken. Onze oudste dochter heeft em een paar jaar geleden uitgekozen en met trots plaatsen we deze ster ieder jaar met z'n allen boven in de boom.

15. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Ik heb dit jaar juist voor het eerst een piek. Had altijd een ster, maar die paste niet bij de kleuren van mijn boom dit jaar dus ik heb een piek gekocht.

16. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.875
    5.114
    113
    We hebben een piek en ster liggen en wisselen een beetje af.
    Dit keer was de ster aan de beurt

17. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    Ik vind een piek zelf erg lelijk, ik doe al jaren een heel mooie strik bovenin. Heb ooit eens verschillende soorten breed lint gekocht. Die leg ik over elkaar heen, dan een mooie volle strik maken en de linten vallen dan langs/door de boom naar beneden.:D

18. Decca1980

Decca1980 Fanatiek lid

22 nov 2011
    1.068
    0
    0
    Niks, ik vind een piek of een strik persoonlijk erg lelijk.

19. Does81

Does81 Bekend lid

26 mrt 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    Ik had eerst een grote goude ster (heb m nog trouwens, in de tas zit ie nu haha), daarna ging er een sneeuwpop op met een rood hoedje en jasje aan, is van glas geloof ik? En nu sinds een jaar of twee een piek. Moet eerlijk zeggen dat het me geen moer kan wat in en uit is, uiteindelijk gaat het erom wat wij mooi vinden, want wij moeten er naar kijken elk jaar haha! Ik weet dat sommige onze boom verschrikkelijk zullen vinden, maar elke bal (incl de piek) is speciaal. Want elk jaar sinds ik op mezelf woon, geven mijn ouders een speciale bal of piek dus. De sneeuwpop en deze piek zijn daar onderdeel van. :)

20. misa

misa Niet meer actief

Anders, namelijk....:

Een wit uiltje! Wij kopen als traditie elk jaar een nieuwe piek. Liefst iets niet standaards. Dus ook elk jaar een manier bedenken om het vast te binden...! ;)
    Vorig jaar een witte eland met gewei. Dat jaar ervoor een witte Pauw en daarvoor een witte vlinder, toen een wit vogeltje.

:)

Deel Deze Pagina