ieeuw Scary ...

Discussie in 'De lounge' gestart door chantal1984, 15 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Hey Meiden,

Zit hier met dicht geknepen billen .. Die kleine zit al ongeveer een half uur te praten tegen iets ( wat ik dan niet kan zien ) hij gaat rennen en steekt dan zijn handje uit naar dat gene en gaat dan bij de deur zitten en zit te praten, hij zit van die zoute stokjes te eten en hij neemt er zelf eentje en die andere legt hij voor zich op de grond .. Nu zit hij te zeggen dat dat gene weg moet en word een beetje boos ..

Dit heb ik werkelijk nog nooit mee gemaakt en scheit echt drie kleuren in mijn broek .. ( ben een mietje :p )

Wat zou hij in hemels naam nou zien ... brrrrr .. ik wilde me net gaan aankleden maar durf niet naar boven hahahahahaha ...

Heeft iemand dit ook wel eens mee gemaakt ??

2. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.669
    902
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    iets bovennatuurlijks?

3. chantal1984

Geen idee maar doe het wel in mijn broek hahahah

4. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Simpel weg een imaginaire vriend. Hebben wel meer kindjes. Niks engs dus. :p

5. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Kinderen tot 7 jaar (op sommigen na) kunnen vaak geesten 'zoals wij ze noemen' zien.
    Ik heb even geen zin om heel het verhaal op te schrijven haha kan je alleen vertellen je hoeft niet bang te zijn het is alleen een eng idee. ;)
    Het is al trouwens goed dat je kind al zelf aangeeft dat hij weg moet gaan.

6. Lepeltje

Lepeltje Niet meer actief

Hahaha ik denk dat jou zoon de nieuwe Derek Ogilvie wordt!!:p
    Nee maar even serieus, het kan toch ook gewoon zijn dat hij lekker zn fantasie gebruikt en het zat was om alleen te spelen, en daarom maar even een vriendje heeft verzonnen? Lijkt me ook wel apart om te zien maar blijkbaar vind hij het wel gezellig, dus geen probleem lijkt me..

xxx

7. chantal1984

de nieuwe Derek Ogilvie .. i dont hope so ;) ...

nee ik denk ook dat hij gewoon iemand verzint ( hoop ik ;) ) maar bij het idee dat hij miss echt iemand ziet kreeg ik het ff benauwd hahahaha ..

hij is trouwens nu weer aan het spelen in de tuin met dat vriendje hihihi .. hij heeft de grootste lol .. we gingen net ff boodschappen doen en toen ging hij zwaaien naar dat vriendje en zei tot zo ! .. hahaha ik moest wel lachen maar toch keek ik ff of ik iets zag hihihihi ...

8. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

mijn meisje ligt op de commode standaard naar rechts te kijken en daar zit echt helemaal niks, alleen een effen lichtbruine muur, al vanaf de geboorte doet ze dat en tegenwoordig lacht ze er ook naar, zelfs mijn man (de nuchterste man op de aardkloot) zei dat ze "iets" ziet. zeker omdat ze er ook naar lacht :(

9. chantal1984

Vind je dat dan niet eng ?

10. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ja best wel, alleen probeer ik altijd logische verklaringen te vinden en mezelf gerust te stellen, hihi!! :)

11. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

kleine kinderen hebben vaak een denkbeeldig vriendje, dus dat is heel normaal.
    en idd zien veel kinderen ook iets bovennatuurlijks, geesten(vaak familie leden of oude buren)

12. nicole26

nicole26 Niet meer actief

Hihi , gek is dat he .. ik zat hier een paar maanden terug aan de eettafel en daar hangt een grote lamp boven mijn dochtertje kwam bij mij zitten en ineens begon die lamp uit het niets wild te zwaaien , en die kleine wijst erna en zegt kijk oma ( mijn oma dan ) en daarna wijst ze naar het fotolijstje waar een foto inzit van die oma .. Toen wist ik ook dat ik bezoek heb gehad ..
    En het grappige is dat die oma mij al altijd pestte toen ze nog leefde en nu gewoon doorgaat want ik ben doodsbang voor dingen die ik niet kan zien , hahahaha ...

13. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Inderdaad zeer eng maar niets om bang van te worden...
    Mijn neefje had ook een denkbeeldig vriendje "Bes" en zijn hond... Heel normaal voor kleine kinderen en dat gaat vanzelf wel weer over.
    Heb ook al vaker gelezen dat kleine kinderen gevoeliger zijn aan bovennatuurlijke dingen, net als zwangere vrouwen.
    Achteraf gezien veranderde dat wel in andere mensen (hij kon dingen zien die wij niet konden zien) en nu heeft ie er gewoon mee leren leven. Mijn tante kon dit ook toen ze zwanger was van hem, maar daarna niet meer...
    Maar dit is echt niet met iedereen zo hoor... Ik zou me geen zorgen maken!

14. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.810
    866
    113
    Noord Holland
    hoef je helemaal niet bang van te zijn. ik zelf zie regelmatig mijn overleden oma voorbij komen in de gang. toen mijn broertje in de problemen zat (op t zelfde moment als mij) kwam ze regelmatig ff zeggen dat t allemaal wel goed kwam. en dat is ook gebeurd.
    als kinderen iets zien wat de meeste niet kunnen zien is t meestal een persoon of iets dat dichtbij je heeft gestaan.
    dus misschien is t wel zijn oma opa neef of nicht. (weet tuurlijk niet of er wel iemand overleden zou zijn in je familie) maar ik zag vroeger altijd een broer van mijn vader in mijn kamer op het bed verschijnen. kon precies zeggen wat zijn naam was en hoe hij eruit zag terwijl hij al een paar jaar dood was voordat ik geboren werd,
    dus practisch gezien zou dat onmogelijk moeten wezen. terwijl mijn ouders ook echt een deuk in t matras zagen maar verder niets
    meestal als er iets verschijnt is t "goed" en niet negatief.

ook is t goed dat je zoontje zelf aangeeft dat t weg moet gaan of dat hetgene ermee moet stoppen omdat hij t niet leuk meer vind. dat is juist goed.

mij is ook verteld dat je t nooit moet wegstoppen. maar juist horen wat je zoontje erover te vertellen heeft.

mijn dochtertje is nu bijna een jaar en wijst ook regelmatig naar de muur waar ik regelmatig ook "ïets" zag verschijnen en ik voel ook meteen of t een slechte sfeer geeft of niet. als ik iets negatiefs voel dan vraag ik ook hardop of t uit de kamer of uit mijn huis wilt verdwijnen en dan is t ook meteen weg ook. Nikita die lacht er vaak ook naar en dan merk ik ook dat t wel okay is.

komt goed en niet bang zijn 8)

Jemig wat een lang verhaal weer haha

15. chantal1984

Thanx voor jullie reacties, inmiddels is hij alweer een hele middag aan het spelen met zijn vriendje hahaha.. we gingen net ff naar de kinderboerderij en toen zei hij tegen z'n vriendje mee, schaap kijken

16. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    heb je niet aan je zoontje gevraagd wat hij ziet, of met wie hij aan het spelen is?

17. chantal1984

Jawel maar dan zegt hij alleen maar, ja ja die ..

hihihihi .. Kan er nu wel om lachen ;)

18. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hey hey

ik zou ook even aan je zoontje vragen hoe hij of zij eruit ziet misschien een naam maar ik denk in deze niet dat het om een denkbeeldig vriendje gaat maar om een entiniteit (geest) niets engs aan kinderen zien ze vaker en duidelijker als wij mensen, tot een leeftijd van 6 a 7 jaar en dan kan het ineens of meer worden of helemaal weggaan

groetjes nathalie

19. chantal1984

Hoezo denk je aan een entiteit in dit geval ??

Zijn vriendje is er trouwens weer .. Als ik aan hem vraag wie het is zegt Nee ... ??

20. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Inderdaad Nathalie zo heb ik het ook gezien bij mijn neefje...
    Op zich niets om je druk over te maken, je kan er niets aan veranderen, maar je kan hem dan wel helpen om er mee om te gaan...

Deel Deze Pagina