Het huishouden verzameling

Discussion in 'De lounge' started by MIss X, Feb 21, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MIss X

MIss X Fanatiek lid

Dec 13, 2006
    2,960
    822
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Hallo

Ik wil een grote schoonmaak houden van de week en vroeg mij af of jullie mij misschien konden helpen.

De afgelopen jaren heb ik nogal wat zitten bewaren en wil nu eens een hoop weggooien..
    Ik weet alleen niet wat normaal is.
    Ons gezin bestaat uit 2 volwassenen, een peuter en straks nog een baby.

Hoeveel lakens hebben jullie bijvoorbeeld voor jezelf? En beddengoeden? En handdoeken en Theedoeken?
    En fleecedekentjes. En voor de kinderen?

Ik heb dus overal een overvloed van en vroeg me af wat normaal is :D

2. happynienja

happynienja Fanatiek lid

Aug 8, 2007
    3,178
    0
    0
    Julianadorp
    Ik lees mee, ik heb een weggooi drang de laatste tijd en daar moet ik van profiteren want ik gooi nooit wat weg.

3. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

Jan 30, 2007
    1,719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    wij hebben maar 3 sets laken en overtrekset voor ons bed, maar eigenlijk gebruiken we er maar 2 ...

Theedoeken heb ik maar een stuk of 6 en dat vind ik eigenlijk te weinig als ik een keer wat later was ofzo zit ik weleens zonder..

Handdoeken heb ik schat ik een stuk of 10 grote en een stuk of 10 kleintjes de grote voor lichaam en kleintjes voornamelijk voor mn haar ;) of als grote op zijn haha
    Verder nog wat baby wikkeldoeken die ik nog steeds voro mn dochter gebruik..
    Moet met handdoeken wel zeggen dat ik die continue blijf wassen omdat vriend soms 2x per dag doucht en ik dus 2 handdoeken per keer gebruik al gebruik ik de kleine vor mn haar wel 2x... anders was ik me helemaal een ongeluk!

Fleecedekentjes heb ik 3 voor mn dochtertje die kleintjes, en nog een wat grotere voor onszelf voor op de bank...

Ik ben de laatset tijd ook beetje bij beetje dingen aan het weggooien want ook al hebben we met de verhuis al heeeeel veel weggegooid nog seteds is er op zolder teveel losse rommel die ik niet weg kan gooien maar eigenlijk niks mee doe..
    daar ben ik dus nu beetje bij beetje oko weer mee bezig :D
    plus ik zoek nu regelmatig mn kleren uit en ben gewoon realistischer van dit heb ik al zolang niet gedragen, of kan ik toch nooit meer aan of is verwassen ook al vind ik het sonde ik pleur het nu gewoon weg in de kledingbox..
    zo irritant namelijk zon volle kledingkast waar je niks in kunt vinden maar eigenlijk slechts enkele dingen van gebruikt ;)

succes met de schoonmaak ik vind het er heerlijk weertje voor :d

4. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

Jan 30, 2007
    1,719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    oh en voor mn dochter heb ik maar een paar lakentjes eigenlijk en slechts 1 molton overtrek, als die in de was zit gebruik ik van die kleinere molton doeken zeg maar... daar kom ik echt op tekort moet ik zeggen dat moet ik echt eens wat bijhalen!

5. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

Jul 8, 2009
    7,504
    139
    63
    2 Volwassenen

3 sets beddengoed
    6 onderlakens(voor extra verschoning bij bv lichaamssappen :p)
    2 Molton onderlakens
    Voor alle kussens nog een extra omtrek hoes
    Theedoeken 30
    Vaatdoekjes 8
    Handdoeken 15
    Washandjes 50
    Grote badlakens 3 (Daar stappen wij op, als we uit de douche komen)

Dit heb ik in gebruik, maar ik heb nog een flinke kast vol met reserve.
    Heb liever te veel dan te weinig.
    En als je extra in gebruik heb dan slijt t ook niet zo snel........

6. floorfilla

floorfilla Actief lid

Feb 27, 2007
    154
    0
    0
    ik heb voor ons bed 2 sets overtrekt sets, en voor 1 persoons heb ik mooi zooitje,stuk of 3 van cars en Ferrari en zo,en heb 2 molton met zeiltje in verwerkt ,het is nu ideaal omdat me zoontje nu zindelijk wordt en af toe een ongelukje in bedje.
    voor me dochter heb ik nu nog 2 sets.

ik heb ook stappels fleece kleeden,ik bewaar het mooi,kunnen ze later mooi tenten van bouwen ofzo.

kleren kast mest ik ook regelmatig uit,zijn nog kleren die ik nog in pubertijd aan had,moest dus nodig opruimen.

voor de rest gewoon opruimen als je echt kwijt moet.heb je nog twijfels bewaar het eerst dan als je weer zo'n bui hebt en je weet het echt niet dan kun je dan altijd weg gooien

Share This Page