Hoi, Lijkt me zo fijn om een hangtoilet te hebben, maar het is natuurlijk maar een wc. Ben wel nieuwsgierig wat dit ongeveer zou kosten met plaatsen en afwerking erbij. Iemand dit laten doen?
Tja wij laten op dit moment onze wc doen. Wel met een mooie tegel tot boven. Door een goed bedrijf wordt alles gedaan. Kost ons wel 3800 euro!
Wij waren voor 2000 euro klaar, hebben zelf alles uitgebikt, en zelf voorde tegels en voor het sanitair gezorgd. Je kan het natuurlijk zo duur maken als je zelf wil. En hangt een beetje van de bestaande situatie af.
Ons heeft het nog geen 500 euro gekost, 300 euro hang toilet en 150 tot 200 euro aan tegels Zelf alles eruit gehaald en alles erin heeft mijn schoonvader gedaan
Ligt vaak ook aan je afvoer. Veel staande toiletten hebben een afvoer in de grond recht onder de pot. Voor een hangend toilet moet dit verplaatst worden, dat kost meestal veel geld.
Sodeknetter. Dat zijn vast wel hele mooie tegels. Ik hoop toch zeker wel onder de 1000 te blijven, maar wat een bedragen. Er zitten nu goedkope gammategels op, voor mij wel oké, en we hebben nog een rest liggen.
Ik heb het vorige maand laten doen inclusief opnieuw betegelen van beneden naar boven. Totale kosten 2000 euro. Alle tegels zijn vd gamma toilet in de aanbieding bij bouwmaat.. maar indd t verplaatsen van de riolering en t maken vd wand kost t meeste.
Hier gelukkig niet, er loopt een dikke buis die in de vloer eindigt achter de wcpot tegen de muur aan. Ik geloof dat dit idd veel uitmaakt. Anders had ik er niet eens aan begonnen.
Wij zijn hier nou toevallig ook net mee bezig Onze kosten 200 euro voor de wc. Ik weet een heel mooi adresje via internet en dan heb je een officiele gerberit met alles erop en eraan en hij word thuis gebracht. Via een pbtje zal ik het wel vertellen mocht er interesse zijn. Maar idd je leiding moet waarschijnlijk wel verlegd worden. Ik heb het voordeel dat ik een verdomd handige man heb die vrijwel alles zelf kan. Het enigste wat er gedaan gaat worden door iemand anders is tegelen. Maar onze totale kosten waren inclusief wc, tegels en buizen 500 euro. Dus het is maar net hoe je het zelf wilt en kan doen