Dimensions van Chanel vind ik een hele fijne mascara. Ik word knetter lijp van die ‘plastic’ borsteltje die veel mascara’s tegenwoordig hebben. Ik gebruik ook de primer van Chanel, die heeft wel zo’n borsteltje maar dat boeit me niet zo heel veel. Gelukkig heb ik van mezelf donkere en lange wimpers, wat soms ook wel irritant ik want ik moet er goed op letten dat ik geen mascara vlekken onder m’n wenkbrauwen krijg
Dit is mijn favoriete mascara. Helena rubenstein heeft ook fijne mascara’s. Duurdere mascara’s sla ik altijd in als Ici Paris op alle mascara’s 40% korting heeft. Maar ik ben ook wel van mening dat wat voor mij werkt voor een ander niet hoeft te werken omdat elke wimper anders..
Van de Action, Max ofzo, kost werkelijk geen drol en bevalt goed. Ik krijg snel traanogen bij andere mascara’s, vanalles gehad van uiteenlopende prijzen en merken, maar deze bevalt prima, fijn borsteltje ook.
O mn 2e favo is Full 'n Soft van Maybelline. Alleen die is niet in NL te verkrijgen dus ik bestel die altijd per 3/4 in 1x in Amerika
Ik gebruikte eerst mascara van L'oreal, daarna Lancome of Dior. Maar tegenwoordig ben ik om en gebruik ik eentje van Essence, in een knal roze verpakking. Werkt net zo goed als de dure merken!!
Gebruik deze al jaren ! Of de gewone zwarte. Ik hou echt van deze. Koop daarom ook nooit een andere want deze is echt perfect.
Deze gebruik ik ook vaak. Ik heb er nu 1 van Essence, de Get big lashes volume curl, op zich geen verkeerde mascara, alleen blijven er soms echt van die klodders mascara aan de borstel zitten als je ‘m eruit haalt. Heel irritant vind ik dat. Morgen moet ik toch nog even naar de stad, dus ik ga eens kijken of ze dan die Lash Princess mascara hebben.
Ik koop altijd de eerste bruine mascara die ik vinden kan. Alleen niet die van Hema, die vind ik heel snel klonteren. Momenteel heb ik er 1 van mac factor, vind ik ook wel een fijne
Oh ja... vreselijk!! Ik vind te natte mascara sowieso niet fijn. Heb dan altijd het idee alsof mijn wimpers plakken.