Rok lengte; wat wel en niet?

Discussie in 'De lounge' gestart door dreumesmama, 5 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Ik vraag me af wat jullie vinden kunnen voor roklengte, op de knie, er net boven, er onder?

Heb namelijk zelf een rokje aan net boven de knie en dat gaat net (voor op het werk) vind ik

Wat houden jullie aan?

2. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Voor op mijn werk draag ik meestal wel rokken tot uiterlijk net boven de knie en dan een jasje erop ofzo. Niet te... Dat is bij ons wel het standpunt.

Zou geen korte rokjes aantrekken.

Ligt ook helemaal aan de rok trouwens. Is het er eentje met tijgerprint of gewoon een nette zakelijke rok?

Moet er wel bij zeggen dat ik in een tbs kliniek werk... Ligt ook aan je baan...

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Ligt eraan waar je werkt. Ik heb eens bij een bank gewerkt en daar mocht het niet boven de knie. Ook geen blote schouders.

4. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik zou ook net boven de knie kiezen. &niet korter. Vind dat niet kunnen op het werk. Maar hangt er ook vanaf wat voor werk het is.. Want soms mag je inderdaad niet eens boven de knie.

5. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ik zou ook max net boven/op de knie aantrekken naar het werk. Onder de knie vind ik weer absoluut niet mooi, dus enkel op de knie of net er boven.

6. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Ik zit op kantoor, vond het zelf ook net kunnen. Maar wist echt niet wat ik aan moest vanmorgen ;)
    Is trouwens spijkerrokje, uitlopend model.

7. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

schandalig :p

8. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Werk op kantoor maar hier gewoon een spijkerrokje met een legging eronder voor naar het werk. Moet er wel bij zeggen dat ik alleen klanten op afspraak krijg, dan zou ik zoiets niet aantrekken.

9. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Haha Luna, tja je kan maar twijfelen ;)

Ik ben al niet zo'n "rokken mens''!

Deel Deze Pagina