Vorige week donderdagochtend op 21 januari is onze zoon en broertje geboren. Wat zijn we blij en dankbaar en opgelucht! Zijn zus is vorig jaar overleden in mijn buik met 39 weken dus we hebben een pittige 1,5 jaar gehad en een spannende zwangerschap. Wat een opluchting dat hij er nu is gezond en wel!. Hij woog 2770 en is 47 cm en ik ben met 37.5 ingeleid. Hij is een pittig en alert mannetje en we zijn megatrots. Hij is een Rainbow baby omdat hij na een stormachtige tijd is geboren en ons hoop heeft gegeven in moeilijke tijden. Ik kan niet uitdrukken hoe dankbaar we zijn. Voor het oog met zn 3-en, in ons hart met zn 4-en 💑👼👶
Van harte gefeliciteerd! Moet een heerlijk gevoel zijn om hem eindelijk in je handen te kunnen vasthouden. Geniet van elkaar!
Wow Conejita wat geweldig! Gefeliciteerd met de geboorte van je regenboog kindje. Het was zoals je zegt een zware weg maar aan het eind van de regenboog... Geniet van dit grote geluk!
Wau Conejita, wat geweldig om dit te lezen. Ben heel erg blij voor jullie! Geniet van jullie kanjer, met Noa altijd in jullie hart x
Wow wat gaaf! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Het is jullie zo gegund! Geniet van dit wonder!