Massa is kassa

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Panda1, 19 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panda1

    Panda1 Bekend lid

    28 feb 2013
    835
    114
    43
    Overijssel
    Familie Gills wordt gevolgd. Dit zouden de nieuwe Meilandjes moeten zijn. Bekend van de Ooststappengroep. En bij mij vooral bekend van de negatieve recenties.

    Gisteren voor het eerst gekeken en moet concluderen dat het een hele bijzondere "familie" is.

    Wie heeft er ook gekeken?
     
  2. Beausecret

    Beausecret VIP lid

    26 apr 2016
    5.306
    5.922
    113
    Vrouw
    Oehh inderdaad zeer negatieve recensies heeft dat Ooststappengroep. Vind ze niet tv-waardig, niet interessant om te volgen. Hij loopt en mompelt, als ik dan toch de vergelijking maak met de Meiland familie, die nog wel echt een uitnodigend verhaal vertellen tegen de camera.
     
  3. Syane

    Syane VIP lid

    21 aug 2013
    11.460
    10.661
    113
    Het komt op mij vooral erg showerig en patserig over. Kijk ons eens. En vooral veel praten over hard werken maar dat door anderen laten doen.
    En dan zo’n slechte recensies van de parken. En andere negatieve aandacht in de media over andere zaken. Dan heb je best een groot ego om je dan zo te profileren. Maar zal vast wel ook vanuit financieel oogpunt zijn die serie.
     
  4. mum2be2

    mum2be2 Fanatiek lid

    4 jan 2010
    3.896
    3.378
    113
    Vrouw
    Ik zou nooit naar een Ooststappen groep park gaan, niet ons ding. :oops:
    De recensies zijn niet voor niks zo...
    Heb ze ook regelmatig voorbij zien komen bij “redt mijn vakantie” met Alberto Stegeman.

    Het lijkt of ze het goed voor elkaar hebben qua parken maar de recensies liegen er niet om.

    Ze zijn vooral heel goed in delegeren inderdaad, pfff je zou daar maar werken.

    Maar ze doen toch iets goed want massa is inderdaad kassa bij hun... wat een huis en auto’s toch allemaal. En ze werken er ook voor, het is ze gegund hoor.

    Zou niet willen ruilen ;)
     
  5. nicole18

    nicole18 Fanatiek lid

    20 nov 2013
    4.495
    1.092
    113
    Ik probeer t ook te volgen.
    Zit iedere keer weer met open mond te kijken! Wat een familie zeg...
    Het zal je leven wezen, anderen continu overal op wijzen en zelf je eigen schoenen niet eens aan kunnen doen :eek:

    Die vriendin van hem heeft nog kleine jongen kinderen maar zie je zelden voorbij komen, lekker op vakantie zonder je kids...
     
  6. Syane

    Syane VIP lid

    21 aug 2013
    11.460
    10.661
    113
    Ik dacht eerst dat ze samen geen kinderen hadden. Maar blijkbaar wel. Ze gaan dus samen zonder de kinderen weg. Tsja, ieder zijn keuze daarin natuurlijk.
     
  7. lovemy2kids

    lovemy2kids Fanatiek lid

    3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    Ik kijk wel... meer om samen met mijn man te lachen en ze toch ook wel belachelijk te maken...
    want jeetje wat is die vrouw “ons nicol” over het paard getild..
    tegen die schoonmaakster of ze niet wat sneller die sieraden kon poetsen...
    en ze heeft 4 kinderen uit een andere relatie? Daar doet ze niks mee, heeft ze een “ nanny” voor aka hun tweede moeder.
    Ze loopt de hele tijd achter die kerel aan en moet van alles hebben..
     
    mum2be2 vindt dit leuk.
  8. Panda1

    Panda1 Bekend lid

    28 feb 2013
    835
    114
    43
    Overijssel
    Ons Nicol heeft inderdaad 4 kinderen bij een ander. Die zie je nooit in het programma. Ze was wel op vakantie, maar zonder haar kleine kinderen.
    Nicol is voor sommigen (niet mij) ook een bekende in paren-clubs.

    Bijzondere leefwijze. Geld als water uitgeven en op het strand afdingen voor 2 riemen.
    Daarnaast hoe zij hun "personeel" behandelen vind ik verschrikkelijk, zo denigrerend. Denken dat ze zelf alles zijn.
    Ik vraag mij wel af, zou sbs hun betalen of zij sbs?
     
    Zuul, Syane en mum2be2 vinden dit leuk.
  9. Malbec

    Malbec VIP lid

    5 apr 2020
    5.695
    7.749
    113
    Vrouw
    Ik schiet vol in mijn irritatie van die vent! Brr. Mijn vriend vindt het wel leuk om te kijken, dus dan ga ik wat anders doen.
     
  10. mum2be2

    mum2be2 Fanatiek lid

    4 jan 2010
    3.896
    3.378
    113
    Vrouw
    Zo kijken wij dus ook ;)
     
  11. nicole18

    nicole18 Fanatiek lid

    20 nov 2013
    4.495
    1.092
    113
    Ja precies dti dus...
    Ik geloof niet dat de recessies er beter op zullen worden na deze serie.
    Geld als water en dan zo'n achter stallig onderhoud en vieze huisjes... ergens klopt iets niet...
    Die zoons van hem zijn ook precies vader, zowel wat betreft uiterlijk als gedrag:|
     
    Syane en mum2be2 vinden dit leuk.
  12. Syane

    Syane VIP lid

    21 aug 2013
    11.460
    10.661
    113
    Dan zullen die kinderen wel bij hun vader zijn geweest toen. Dat is natuurlijk wel gebruikelijk bij ouders die uit elkaar zijn.
     
    Huismuisie vindt dit leuk.
  13. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.622
    11.170
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Dat lijkt me alleen maar heel verstandig om de kinderen niet in deze maffe soap te betrekken. Ik dacht google eens een rondje. Maar hier zie je de kindjes wel zo nu en dan op foto’s staan. Lijkten gewoon onderdeel van het gezin te zijn.

    En waarom zou je niet zonder kinderen op vakantie mogen? Ik doe dat ook hoor.

    https://m.facebook.com/nicol.kremers.92?locale2=nl_NL
     
    hummeltje5 vindt dit leuk.
  14. Lumihiutale

    Lumihiutale Bekend lid

    9 okt 2016
    899
    286
    63
    Nou,dat inderdaad. Ik had die sieraden neergekwakt en gezegd dat ze het dan maar lekker zelf mag doen.
     
  15. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.112
    113
    Vrouw
    Omhooggevallen ordinaire types. Tokkies met poen was ook wel een passende titel geweest.

    Als hij geen geld had, betwijfel ik of ons nicol wel op moppelnelis was gevallen
     
    Vergeten, hummeltje5 en Syane vinden dit leuk.
  16. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.622
    11.170
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Tuurlijk, want ze is geen golddigger ;) *zegt ze zelf.


    Maar vind het best een leuk stel samen als in ze passen wel bij elkaar. Als je zo rijk bent is het soms ook wel lastig om dingen te relativeren.
    Als er zoveel geld is dan wordt geld ook wel een beetje een last.
     
  17. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Als je zo rijk bent en van gekkigheid niet weet wat ermee te doen, misschien beter investeren in je parken? Ik kan echt niet naar zo'n programma kijken na alle reviews die ik de afgelopen jaren heb gelezen over de Oostappen parken...
     
    Syane en Rosa Canina vinden dit leuk.
  18. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.622
    11.170
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Hun reviews zijn niet heel veel beter of slechter dan van centerparcs. Je kan het ook niet voor iedereen goed doen. Er zitten ook echt heel veel goede reviews bij.
    Mijn vakantie zou het overigens niet zijn op zo’n megapark.
     
  19. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.808
    6.960
    113
    Vrouw
    Brabant
    Dat de reviews van centerparcs ook niet goed zijn heeft er toch niets mee te maken? Ik lees echt de meest ranzige details bij de reviews van Oostappen. En je dan zo op tv profileren als eigenaar van zulke parken. Ik vind het gewoon echt niet kunnen.
     
    mum2be2 vindt dit leuk.
  20. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.622
    11.170
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Jij hebt het over slechte reviews en lijkt ze hierin een uitzonderingspositie te geven. Maar het blijkt dat bij hun concurrenten ook dingen mis gaan.

    Dus je mag alleen op tv als alles altij piekfijn in orde is?

    overigens ben ik het wel met je eens dat je altijd die hoge kwaliteit mort nastreven en als
    Ik die oude caravans zag Ik daar zelf niet heel erg gelukkig van zou worden.
     

Deel Deze Pagina