Oostappen groep is bij mij inderdaad ook niet iets wat op mijn lijstje staat. Een keer een weekendje geweest.... Brr, zand in het bed, oude spullen, kinderbedje paste niet eens in de caravan... Maar... De Meilandjes vind ik ook echt drama om te kijken. Als ik die kerel hoor schieten mijn nekharen al overeind. Dus wat dat betreft ben ik hiervoor niet weggelegd en zal ik dit ook nooit kijken. Ik vind het allemaal zo overdreven om dit soort mensen te volgen.
Wat ik wel bijzonder vind is dat die campings toch weer ramvol zitten elk jaar. Haha Meijland is echt een relnicht eersteklas. net als Fred van Leer. Al kan ik de tweede meer waarderen dan de eerste
Heeft met de prijs te maken en meer dan genoeg mensen in de benelux die t een keer proberen maar daarna niet meer terug komen. Ik heb t ook een keer bij een roompot park gehad, leek wel een troosteloos AZC. De prijs deed ons boeken en ik had er meer over gesproken die hetzelfde deden maar ook niet meer terug kwamen. Is met oostappen denk ik niet anders vrees ik... dat veel mensen 1malig boeken (of gewoon hun eigen sleurhut meenemen haha) Of mensen die gewoon weinig budget hebben en dit wel kunnen betalen
Bij zoover wel, zit veel verschil tussen. Centreparcs heeft geen park die bv gemiddeld een 4,7 scoort... bij Oostappen is geen 1 park met een 7 of hoger, ze blijven rond de 5. Bij centreparcs zie je ze juist boven de 7
Oh ja daar had ik niet gekeken. Tja het is wel een beetje een ondernemer voor alleen zn eigen portemonnee.
Nou idd vreselijk! die nicol is het slaafje van die vieze engerd (sorry) en idd je zou er maar werken!!! Te erg gewoon hoe hun het personeel behandelen en dat ze dat karretje achterna gingen om te kijken wat ze gingen doen! En hoe nicol die schoonmaakster behandelde wel ff door poetsen!! Mijn buren gingen altijd naar Prinsenmeer?? Maar ik ben er nooit geweest en ga er ook nooit komen geen cent naar hun! ik wordt eigenlijk al moe als ik hem en die zoon zien waggelen!!
Zij komen toch op tv, hun rijkdom enzo te showen? Terwijl al hun parken wel een flinke opknapbeurt kunnen gebruiken. Waarom zou ik het dan over Centerparcs gaan hebben?
Geen idee? Geen idee wie de eigenaren van andere parken zijn en hoe die er financieel voorstaan. Maar die zoeken de publiciteit ook niet op.
Maar daar gaat het me niet om, wel om het feit dat ze blijkbaar genoeg geld hebben en dat duidelijk laten zien en de publiciteit opzoeken, maar zulke slecht onderhouden parken hebben en daar dus niet genoeg in investeren. Dat heeft helemaal niets met andere parken te maken.
Ik ben het met je eens hoor. Dat je behoort te zorgen voor schone omstandigheden voor je klanten. Maar zeker met zulke grote hoeveelheden mensen kan er wel eens wat mis gaan. En die dingen blijven ook voor altijd op het internet. Waardoor het opstapelt. @GroeneBomen dat kan dus nog gezellig worden daar.
Maar als er genoeg klanten komen zonder dat je er extra geld in hoeft te stoppen, waarom zou je dat dan doen? Het is niet verplicht om naar een van hun vakantieparken te gaan, dus ik zie het issue niet zo. Ik zou er zelf niet voor kiezen, maar er is niets geheim aan hun parken.
Ik vind dat gewoon fatsoen. Zeker als je het geld overduidelijk wel hebt. En ik vind het zonde, het zijn echt parken met potentie en met een goede opknapbeurt zou ik er best eens naartoe willen.
Zo dat gedelegeer is niet normaal, je wordt als personeel gewoon afgeblaft.... Zal ook wel voor de show zijn misschien maar dat wil je toch niet uitstralen. Die zoon... yegh... zo’n viezig ventje...echt net zijn pa.
Gisteren voor het eerst gekeken en we ergerde ons vreselijk aan die man. Investeer ff in je parken of zo.. wij zaten destijds in een stacaravan waarvan de tafel kapot was, complete kerkhoven van vliegen in de lampen en ik donderde met wc pot en al op de grond toen ik wilde gaan plassen. Vroeger gingen wij altijd naar opstappen en nooit geen problemen gehad.
Ik ben laatst ook op een aflevering gestuit en blijven hangen vanwege interesse van uit mijn werk gezien. Maar ik kan er niet naar kijken. WAT een intense tokkies! Dat patserige gedoe en dat denigrerende gedrag tegen het personeel, zo onprofessioneel. Zo zie je maar dat je met geld nog geen klasse kan kopen. Om verdrietig van te worden, hoop dat ze snel van de buis zijn. Zo, dat moest ik even kwijt schijnbaar hahaha
Nou idd. En die Nicol die dan door zo’n megafoon loopt te bleren. Ze vindt het allemaal wel reuze interessant. Haha en dat thuis shoppen werd ze gelijk een stuk minder ordinair van. Dat eerste setje met die billen oppush broek zag ze er zowaar als een normaal mens uit