Haha super!! Ik mag hopen dat het duimen voor mij al werkt deze ronde Dan zou ik volgend weekend positief testen dankzij medicijnen
Ik gooi er ook een paar duimen bij voor iedereen en ook wel voor mezelf. Omdat mijn ei een week later was heb ik nu mijn nod op de 19e. Nu heeft mijn tweelingbroer woensdag vertelt dat hij vanwege zijn gezondheid een tijdje naar Nepal gaat naar een ashram. Hij vertrekt dan de 20e. In zo'n ashram mag je niet bellen/mailen oid dus hoe leuk zou het zijn als we hem net voor dat hij weggaat kunnen vertellen dat ie oom wordt.
Ik ben bang dat ik te laat ben begonnen met duimen. Heb net wat bruinig/rood/rozig geveegd. Morgen zou mijn nod moeten zijn, maar heb vorige week donderdag pas mijn ei gehad ipv die week ervoor. Maar ben bang dat ongi wel gewoon op de juiste dag komt. Heb vanaf donderdag al krampjes en nu zijn ze iets pijnlijker. Of het is een innesteling maar denk het niet. Bleghh
Vind t lastig en wil je absoluut geen valse hoop geven, maar ik heb een innestelingsbloeding gehad, rosig/paarsig/bruinig slijm, voornamelijk bij afvegen en heeeeeeel klein beetje in inlegkruisje....ik had ook een laat ei... En ook daar kwamen krampen en steekjes bij kijken, dus meid t is nog even spannend!!! Ik ga voor je duimen dat t innesteling is!
Thanks! Ik durf gewoon niet te hopen. Als mijn cyclus normaal geweest zou zijn dan zou ik echt zoiets hebben. Oei spannend, maar nu omdat ik normasl gedproken morgen ongi zou moeten worden. Wat wel positief is dat mijn temp wel nog hoog is.
Word net wakker met bloed! Temp is ook gedaald dus het is echt ongi. Nadat het gisteren wegbleef had ik weer een beetje hoop en dan BAM wanneer je wakker wordt. Maandag dus ziekenhuis bellen en krijg dan ergens over een week hsg. Ik zie daar tegen op.
@sanyi zo niet tof.....dikke knuff voor jou!!! Hoop dat je snel een wondertje in je buik mag hebben! En ondertussen blijven we gewoon doorduimen!! @ytest, ja vertelde t gister allemaal aan mn broer en dat ik t zooooo bizar vind dat t dus echt nog zo isn ook en dat we t ze echt persoonlijk konden vertellen! Geloof t ergens nog steeds niet maar kom er eigenlijk niet onderuit hihi
Nee zooo kicke idd!! "willen jullie please duimen dat het raak is dan kan ik het mn broer vertellen etc etc" en we duimen en *BaM* mooi raak! .. Jij bent de aanstichter van dit topic geweest