Voorweeën

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Dreamz3, 15 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Hallo verloskundigen,

Ik heb vorige week vrijdagavond op 36w2d last gehad van flink wat voorweeën en toen is de vk langs geweest.
    Ze voelde toen dat ik al 2 cm ontsluiting had.
    Daarna is het gestopt.

Nu heb ik dinsdag een flink stuk slijm verloren en de dag erna nog een beetje slijm met wat drupjes bloed.

Verder is er niks meer gebeurd, geen krampen, weeën of wat dan ook.
    Ik ben best wel ongeduldig en zou aanstaande vrijdag bij de vk willen vragen of ze me willen strippen.
    Ik ben dan 38w2d.
    Denken jullie dat ze dat willen doen?

Of denken jullie dat het misschien voor die tijd nog door zou kunnen zetten?
    Onze meid is al best wel groot voor de termijn, ze werd op 36 weken op ruim 7 pond geschat.

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Hoi,

Het is echt wel vroeg om te strippen. Maar soms wordt het wel gedaan, als het echt niet lekker gaat met iemand. Bespreek het dus goed met je verloskundige waarom je het wil. Voor je baby is het beter om tot 40wkn te gaan, tenzij hij zelf eerder aan geeft.

Groeten Evelien

3. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Hoi Evelien,

We hebben sowieso al afgesproken dat als er aanstaande vrijdag nog geen beweging in zit, ik een consult bij de gyn zal krijgen om eventueel inleiden te bespreken.
    Ik heb enorme last van BI en de kleine is ook al behoorlijk, dus ik hoop eerlijk gezegd dat ze zelf besluit te komen binnen nu en een paar dagen.

Deel Deze Pagina