Wat attent dat je daar interesse in toont. Dat ben ik niet gewend, niet veel mensen tonen oprecht interesse in mij. mijn man woont nu bij zijn ouders en mijn vriendin woont bij mij in de weekenden. Ik hoop nog steeds dat mijn man terug komt en dat we met zijn vieren en later met zijn vijven een gezin kunnen vormen.
Een kind van 10 heeft toch helemaal nog geen borsten? Behalve als het te veel suiker en vet eet maar dan is dat kind dik en daarvoor is deze massage niet bedoelt.
Misschien moet je even in het schoolkinderen en puber gedeelte lezen, kan je wat van leren er zijn er die wel zo vroeg beginnen met borstgroei. Maar 13 jaar is wel oke ?
Nee klopt, is ook alleen voor dunne tietloze pubers. Wat stom dat ze dat vergeten zijn op de site te vermelden. Dan maakt het indd niet uit
Ik ben echt zo benieuwd naar de persoon achter rosetta. Zou ze echt zijn? Ze maakt iig mn avond weer helemaal goed
Haha onze gtst trol is weer terug. Zeker weer op zoek naar een relletje. Ze hoort al bijna bij het zp meubilair.
En dat zomaar op een dinsdagavond. Maar we gaan nu steeds verder off topic en dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. @Rosetta1, ik vind het geweldig dat jouw leven nu zo'n positieve wending heeft gekregen en dat jouw vriendin nu in de weekenden bij jou woont. Wat zul je gelukkig zijn! Is het misschien een idee om zelf een nieuw topic te openen over jouw nieuwe, positieve en gelukkige leven zodat we hier weer 'on topic' kunnen gaan?