Mede-forummers. Willen ze ons ook met zijn alle een baan aanbieden als blijkt dat het massage ding voor geen kant klopt?
Ik zag daarnet nog een oproep van politie op Facebook voorbijkomen om te solliciteren, dus...grijp je kans zou ik zeggen
Ik zou bijna zeggen kijk maar rond bij de korfbal... On topic, een vriendin van mij werkt bij een massage opleidingscentrum en kent ook heel de borstmassage niet. De eerste de beste die mijn dochter zo'n massage aanbiedt kan zijn/haar eigen borsten/tepels ergens op de rug terug vinden.
Oke wauww waar komt zij ineens vandaan. Maar on topic, hoe heet die massagesalon? Mn tieten doen mega zeer, miss helpt het. Nee ff zonder dollen. Wat volwassenen doen moeten ze zelf weten maar kinderen? En t hele excuus staat openbaar je kan zelf boeken slaat ook nergens op. Stel ik ben een meisje van 13, mn borsten groeien en doen zeer. Ik durf er niet met mijn moeder over te praten. Ik google en kom dit tegen en denk he als dit zou helpen. Kinderen van die leeftijd zien gevolgen nog niet in en met een mooi praatje zijn ze snel overgehaald. Maar he zelf geboekt dus dan maar ok? Nee tuurlijk niet,!
Maar je weet toch niet hoe die salon daarmee omgaat? Misschien zeggen ze dan wel;’Prima dat je dat wil, maar omdat je minderjarig bent willen we liever dat je ouders je begeleiden.’ Misschien geldt dat wel voor álles massages - dat zou ik zeer logisch en wenselijk vinden. Meteen zo alarm slaan vind ik echt bizar.
Het zou kunnen dat ze ouders instrueren maar dan hadden ze beter openheid van zaken kunnen geven vanmorgen op het bericht. Daar werd onprofessioneel op geantwoord vond ik.
Nou ik zag hier screenshots voorbij komen van nog een meneer die die salon gemaild had, dat is nou ook niet echt fatsoenlijk hoe die reageert. Kan mij voorstellen dat die salon het ook vreemd vindt dat ze op 1 dag van 3 verschillende mensen vragen krijgen over hetzelfde type massage en er dus niet zo op in gaan.
Nou eh, ik heb netjes alles via de mail gedaan, en nadat ik wat doorvroeg heb ik okk geen antwoord meer gekregen hoor.
Maar dat weet jij toch ook niet? Ik vind daarom dus dat we het helemaal niet maar zo moeten laten gaan en onze schouders ophalen. Mensen mogen best bewust zijn van de dingen die worden aangeboden.
Dus je informeert bij andere salons ook hoe ze met minderjarigen omgaan? Want bij een gewone massage is een minderjarige ook in een kwetsbare positie natuurlijk.
Beste volgers, Er is ons tot oren gekomen dat onze borstmassage voor tiener in opspraak is geraakt onder een groep bezorgde moeders. Graag gaan wij hier op in om verdere speculatie te voorkomen. De borstmassages vinden niet plaats zonder toestemming van een ouder of voogd, en uiteraard is deze vrij om bij de behandeling aanwezig te zijn. Als u dochter zich ongemakkelijk voelt is het geen enkel probleem als ze een hemdje draagt tijdens de behandeling. Als u verdere vragen heeft, stel ze gerust, dan doen wij ons best ze te beantwoorden. We hopen hiermee uw ongerustheid enigszins te hebben kunnen verlichten. Met vriendelijke groet, Het social media team van massagesalon niet-shady praktijken. Zo. Klaar.
Ik denk dat alertheid geen kwaad als je toevallig op zulke berichten stuit. En her goed is om meer informatie te verkrijgen. Als hun gewoon netjes en goed onderbouwd geantwoord hadden was er ook helemaal niks aan de hand. Maar juist door hun reacties gaat het wantrouwen alleen maar groeien.