Massagesalon, massage tieners

Discussie in 'De lounge' gestart door Biny, 3 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Bij een gewone massage worden de borsten niet aangeraakt.

Vitamientjuh en Biny vinden dit leuk.
  2. Emilie69

Emilie69 Niet meer actief

Nee, eigenlijk weet niemand iets. En dat vind ik toch ook een zorgelijke evolutie. In naam van de "veiligheid" kan alles en iedereen openbaar aan de schandpaal genageld worden vanuit allerlei aannames. Ik vind hun aanbod niet normaal, ik zou ook niet tevreden zijn met hun antwoord, ik vind ze ook niet professioneel overkomen en onhandig communiceren ... Maar dien dan gewoon klacht in.

3. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Eh, Tsja ik heb het toch gewoon netjes gemeld, bij instanties

Overigens hebben we wel ons best gedaan om meer informatie te krijgen, als hun fat weigeren te geven.. vind ik niet bepaald een positief beeld scheppen.

4. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.679
    113
    Als je een ‘borstmassage’ boekt, is het gek als ze je borsten níet aanraken. Het argument was dat dit een te kwetsbare positie is voor minderjarige meisjes; dat geldt voor iedere massage. Feit is dat deze zaak nu publiekelijk wordt aangevallen voor iets waar we geen beeld bij hebben - dat had de salon zelf kunnen ophelderen natuurlijk, maar dat ze dat niet helder doen betekent niet dat ze zich niet aan de regels houden (bv geen massages bij minderjarigen zonder aanwezigheid van ouders).
    Ik vind het geen reden om ze zo publiekelijk aan te vallen.

tuc en HappyRabbits vinden dit leuk.
  5. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.309
    16.705
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik heb ook even gekeken. De site ziet er wel vertrouwd uit maar ik blijf het een vreemd aanbod vinden. Een aantal locaties zitten bij mij in de buurt, misschien eens om het hoekje kijken;)

Biny vindt dit leuk.
  6. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Dat ze dat aanbieden, oké, maar ze willen niet uitleggen hoe en wat met tieners, dat is het enige wat op een nette manier is gevraagd en ze vaag over doen, daar krijg je vraagtekens bij

bozoe vindt dit leuk.
  7. Emilie69

Emilie69 Niet meer actief

Jullie hebben helemaal gelijk wat betreft onduidelijkheid en klacht indienen als je ongerust bent. Je kan niet voorzichtig genoeg zijn. Maar als je op facebook leest: " jullie zijn compleet de weg kwijt, ik hoop dat de sociale media z'n werk doet,...." dan lijken mij dat middeleeuwse praktijken: aan de schandpaal midden in het dorp, zonder proces.....

Aszz, tuc, bosi333 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Het is kinderachtig.. maar ze beginnen zelf met de opmerking het is maar door welke bril je wilt kijken. Waren hun duidelijk geweest waren de andere berichten ook niet zo ver gegaan.

bozoe en Biny vinden dit leuk.
  9. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    overigens is die reactie ook gegeven nadat de salon aangaf dat je moet 'OMDENKEN' wanneer het borstmassage bij tienermeisjes betreft.

einad vindt dit leuk.
  10. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.482
    5.842
    113
    #290 bozoe, 5 sep 2018
    Laatst bewerkt: 5 sep 2018
    Lees ff in welke context dat gezegd is. Dit was NA dat het bedrijf eerst beschuldigend reageerde dat wij zogenaamd degene waren met perverse gedachten en vervolgens nog even adviseerde om te gaan omdenken wat betreft het masseren van tienerborstjes.

Madelie vindt dit leuk.
  11. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.277
    3.239
    113
    Vrouw
    Ik kom regelmatig bij een lokatie van deze organisatie voor een massage. Vond het dan ook wel 'shocking' om hier te lezen dat het over hen ging. Ik ben het eea gaan lezen (op het internet dus niet per se een betrouwbare bron) en dan snap ik wel een beetje hoe het ontstaan is. Ze geven massages op basis van Chinese massage technieken en daar schijnt een borstmassage normaal te zijn.

Neemt niet weg dat ze wat mij betreft het hele gedeelte van 'tieners' van hun website mogen schrappen. Is gewoon niet gepast, niet oké. Volwassenen kunnen zelf keuzes maken.

12. SpringDing

1 sep 2018
    72
    51
    18
    Vrouw
    Mensen wat een heksen jacht is hier ontstaan.
    Het is gemeld bij de politie. Dus het is bekend.
    Een bedrijf zo zwart maken zonder enig gedegen onderzoek grenst echt aan smaad en laster praktijken.

HooyoShimbir, KleineLai en Fuddey vinden dit leuk.
  13. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Los van dit alles hè... lijkt een borstmassage mij dus ontzettend onprettig..:confused:o_O

Biny vindt dit leuk.
  14. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.482
    5.842
    113
    Nou nou dat valt ook wel mee. Ze hadden dit heel makkelijk kunnen oplossen door simpelweg antwoord te geven op de vragen. Nee in plaats daarvan verwijderen ze het en wordt iedereen geblokkeerd van de pagina:roflmao:

Biny en einad vinden dit leuk.
  15. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Heksenjacht?
    Er uitte een lid haar zorgen op een nette manier, daar reageerde hun bijzonder op.
    Daar kwamen wat meer reacties op.
    Er zijn vragen gesteld op hun eigen Facebook pagina, dat is geen zwart maken.

einad, bozoe en Biny vinden dit leuk.
  16. Zwitsal

Zwitsal Bekend lid

19 mei 2017
    988
    1.449
    93
    Vrouw
    Ben benieuwd (en nieuwsgierig) of er nog terugkoppelingen zijn gekomen op de meldingen.

17. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.478
    8.734
    113
    Doen ze nooit.

18. Meca

Meca Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.642
    276
    83
    Luizen plukker
    @Zwitsal @Madelie volgens mij is dit hun antwoord. Geen idee waar het geplaatst is.

19. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Nee hoor, ik wilde alleen een punt maken dat het gewoon heel simpel opgelost had kunnen worden. Als ik dit om half acht 's ochtends tussen het ontbijt en tanden poetsen in kan typen, dan zou het een kleine moeite moeten zijn voor een professioneel bedrijf toch? ;)

fafa, bozoe en Biny vinden dit leuk.
  20. Meca

Meca Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.642
    276
    83
    Luizen plukker
    Oh echt :oops: ik dacht echt dat ze een soort van excuus hadden gemaakt.
    Dan zal er inderdaad wel geen antwoord komen helaas.

In your eyes vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina