Hoe laat komt Bumba??

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door PlainJane, 20 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Hoi hoi,

De titel zegt het al; hoe laat komt Bumba?

M'n moeder zei 08.00, op internet las ik ergens 08.55, maar op geen van beide tijdstippen heb ik het gezien!

Nu heb ik geen TV gids waarin ik het na kan kijken, dus kan iemand bij alsjeblieft de juiste info geven? :D

2. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    's ochends zie ik het voorbij komen in de wereld is mooi. begint rond 7.55 uur geloof ik op nl 3... bumba komt vaak voorbij ;)

3. Choco

Choco Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.186
    0
    0
    Friesland
    Met vakantietijd veranderd de programmering altijd. Vind het verschrikkelijk irritant.

4. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik kan je aanraden gewoon lekker youtube aan te zetten en Bumba Dutch full in te tikken.
    Dan krijg je over een uur aan Bumba plezier.
    Ik zet het elke dag aan tijdens het middag eten, dan heeft mijn dochter ook geen last van die labiele progamma tijden van tegenwoordig.

5. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.601
    1.059
    113
    Hier
    doe ik ook vaak, want anders zit je zo op de klok te kijken en het moet maar net op een tijd komen die je uit komt

6. Suzetje

Suzetje Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.234
    0
    0
    Mijn kindjes!
    Mijn kinderspeeltuin
    Je moet eens kijken bij Ketnet, daar hebben ze Kaatje. Kaatje is een beetje een vreemd meisjes maar tussendoor komen alle leuke filmpjes zoals Bumba!

7. cc93

cc93 Bekend lid

10 okt 2010
    996
    2
    18
    Op enkele dagen van de week komt rond 8 uur in de ochtend op nederland 3 de wereld is mooi. Hier zit altijd een filmpje van bumba bij. De rest van het programma is trouwens ook erg leuk vind ik.

8. yessie

yessie Fanatiek lid

27 nov 2009
    1.208
    12
    38
    It Fryske Lân
    Volgens mij kwam Bumba vanochtend rond 08.15! Maar het is inderdaad maar net wanneer het filmpje komt!

9. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Niet echt op een vast tijdstip in de vakantie maanden dus :)

Het is ook geen ramp, ze heeft Bumba nog nooit gezien, maar ik dacht is weer eens wat anders dan elke dag baby TV!

En ik hoor van vrienden dat hun kleintje er gek van is, dus wilde is kijken wat die van mij er van vond.

Wat is eigenlijk leuk voor een kleintje van bijna 10 maanden om op TV te kijken (naast Bumba dan natuurlijk)?

Ze kijkt een paar keer per dag een paar minuutjes naar Duck TV en dat vind ze helemaal geweldig. Zijn er nog meer baby programma's waar ze naar kan kijken??

10. yessie

yessie Fanatiek lid

27 nov 2009
    1.208
    12
    38
    It Fryske Lân
    We keken wel naar Biba-boerderij en Het Zandkasteel. Onze meid keek daarna al vrij snel naar Nickelodeon Jr. Niet te lang achter elkaar hoor en ik lette altijd goed op het soort programma's. Dat bijvoorbeeld het beeld niet snel wisselde, geen harde geluiden erin voor kwamen, dat soort dingen. Echte baby-programma's (zoals op baby-tv) vond ze niets aan!

En Bumba schijnt ze best goed te kennen en leuk te vinden... tsja.... snap het niet hahaha, maar het heeft aantrekkingskracht ;)

11. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.835
    3.629
    113
    Ik had jouw berichtje kunnen posten zeg. Mijn zoontje kijkt ook meestal babytv (Engelse versie, nl kan ik niet ontvangen), en ik probeer al weken Bumba op tv op te zetten, maar ik zie het nooit ergens voorbij komen. Dus nu maar af en toe via YouTube.

12. Storm

Storm Niet meer actief

Lang leve de dvd!! Bumba komt op commando :D

13. mamavanmara

mamavanmara Bekend lid

24 mrt 2011
    717
    0
    0
    Zo irritant die vakantie programmering! Mara keek altijd 's morgens even naar Het Zandkasteel en 's middags naar Nijntje. Nu is Het Zandkasteel alleen op zaterdag- en zondagochtend.

Hier kan je per dag de Zappelin programmering bekijken. En dus ook zien wanneer Bumba komt. :)

http://www.zappelin.nl/gids/2012/07/21

14. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Bumba komt in het weekend om 06.45 en door de weeks bij de wereld is mooi om 08.00

15. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Dat doen wij ook :D

Zodra hij het Bumba muziekje hoort, dan draait K. zijn hoofdje en komt dan snel aangelopen:D:D

16. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Hier ook de Engelse versie, DuckTV :) vindt ze ook heel leuk hoor, maar ik dacht laat ik Bumba eens uitproberen..

Heb het opgezet, maar het maakt geloof ik niet uit wat ik op zet, zodra de TV aanstaat is alles om haar heen lucht voor dr :D

17. Vagans

Vagans Niet meer actief

Hier neem ik gewoon de wereld is mooi op. Daar komt Bumba altijd vrij in het begin.

Hier ook echt een kleine Bumba verslaafde, zo lief!

18. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Bumba op comando hier dus youtube of een dvd...

Meestal staat hier sochtends ned 3 op en komt ie zo nu en dan voorbij maar niet elke dag hoor ! soms zit ik te wachten op bumba en dan komt ie maar niet alleen die stomme k3 :p

Deel Deze Pagina