Hoi hoi, De titel zegt het al; hoe laat komt Bumba? M'n moeder zei 08.00, op internet las ik ergens 08.55, maar op geen van beide tijdstippen heb ik het gezien! Nu heb ik geen TV gids waarin ik het na kan kijken, dus kan iemand bij alsjeblieft de juiste info geven?
's ochends zie ik het voorbij komen in de wereld is mooi. begint rond 7.55 uur geloof ik op nl 3... bumba komt vaak voorbij
Ik kan je aanraden gewoon lekker youtube aan te zetten en Bumba Dutch full in te tikken. Dan krijg je over een uur aan Bumba plezier. Ik zet het elke dag aan tijdens het middag eten, dan heeft mijn dochter ook geen last van die labiele progamma tijden van tegenwoordig.
doe ik ook vaak, want anders zit je zo op de klok te kijken en het moet maar net op een tijd komen die je uit komt
Je moet eens kijken bij Ketnet, daar hebben ze Kaatje. Kaatje is een beetje een vreemd meisjes maar tussendoor komen alle leuke filmpjes zoals Bumba!
Op enkele dagen van de week komt rond 8 uur in de ochtend op nederland 3 de wereld is mooi. Hier zit altijd een filmpje van bumba bij. De rest van het programma is trouwens ook erg leuk vind ik.
Volgens mij kwam Bumba vanochtend rond 08.15! Maar het is inderdaad maar net wanneer het filmpje komt!
Niet echt op een vast tijdstip in de vakantie maanden dus Het is ook geen ramp, ze heeft Bumba nog nooit gezien, maar ik dacht is weer eens wat anders dan elke dag baby TV! En ik hoor van vrienden dat hun kleintje er gek van is, dus wilde is kijken wat die van mij er van vond. Wat is eigenlijk leuk voor een kleintje van bijna 10 maanden om op TV te kijken (naast Bumba dan natuurlijk)? Ze kijkt een paar keer per dag een paar minuutjes naar Duck TV en dat vind ze helemaal geweldig. Zijn er nog meer baby programma's waar ze naar kan kijken??
We keken wel naar Biba-boerderij en Het Zandkasteel. Onze meid keek daarna al vrij snel naar Nickelodeon Jr. Niet te lang achter elkaar hoor en ik lette altijd goed op het soort programma's. Dat bijvoorbeeld het beeld niet snel wisselde, geen harde geluiden erin voor kwamen, dat soort dingen. Echte baby-programma's (zoals op baby-tv) vond ze niets aan! En Bumba schijnt ze best goed te kennen en leuk te vinden... tsja.... snap het niet hahaha, maar het heeft aantrekkingskracht
Ik had jouw berichtje kunnen posten zeg. Mijn zoontje kijkt ook meestal babytv (Engelse versie, nl kan ik niet ontvangen), en ik probeer al weken Bumba op tv op te zetten, maar ik zie het nooit ergens voorbij komen. Dus nu maar af en toe via YouTube.
Zo irritant die vakantie programmering! Mara keek altijd 's morgens even naar Het Zandkasteel en 's middags naar Nijntje. Nu is Het Zandkasteel alleen op zaterdag- en zondagochtend. Hier kan je per dag de Zappelin programmering bekijken. En dus ook zien wanneer Bumba komt. http://www.zappelin.nl/gids/2012/07/21
Dat doen wij ook Zodra hij het Bumba muziekje hoort, dan draait K. zijn hoofdje en komt dan snel aangelopen
Hier ook de Engelse versie, DuckTV vindt ze ook heel leuk hoor, maar ik dacht laat ik Bumba eens uitproberen.. Heb het opgezet, maar het maakt geloof ik niet uit wat ik op zet, zodra de TV aanstaat is alles om haar heen lucht voor dr
Hier neem ik gewoon de wereld is mooi op. Daar komt Bumba altijd vrij in het begin. Hier ook echt een kleine Bumba verslaafde, zo lief!
Bumba op comando hier dus youtube of een dvd... Meestal staat hier sochtends ned 3 op en komt ie zo nu en dan voorbij maar niet elke dag hoor ! soms zit ik te wachten op bumba en dan komt ie maar niet alleen die stomme k3