Massale herkeuring Wajong

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door MamavanEL, 28 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Wat een contrast he, Wajong en moestuintjes, groter kan het verschil niet zijn ;)

2. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.245
    4.478
    113
    Ik ben al creatief bezig.

Bonen groeien op schrale grond dus die heb ik in hanging baskes zitten (of hoe die dingen ook heten)
    Ik heb kistjes aan de schutting gemaakt (gewoon een klein kistje met van die hoeken die je voor planken gebruikt) en daarin zitten mijn kruiden (rozemarijn, thijm, munt, peterselie, koriander).
    En dan hebben we ook nog bakken aan de schutting hangen met aardbeien (alleen kunnen we het nog niet winnen van de vogeltjes).

Meer on topic

Ik ga niet meer naar de neurologe (al 7 jaar niet meer), het kost ongeveer 500 euro per controle (en je gaat 2 x per jaar) om te horen dat het slechter met je gaat (ja dan kan ik mezelf ook wel vertellen). Dus met haar de afspraak gemaakt dat ik bel als het echt niet meer gaat.

Ik neem geen medicatie, grootste punt is de vervelende bijwerkingen die het met zich meebrengt maar ook weer een besparing van ruim 2000 euro per 10 ampullen (10 weken ongeveer).

We proberen onze hypotheek stukje bij beetje sneller af te lossen.

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    ja meer off topic kan gewoon bijna niet :$:p

4. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.169
    10.677
    113
    @moestuintje: een huis met tuin kan ik me ook met HRA niet veroorloven :D

5. MamavanEL

Wij ook niet.

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Nu een item op nieuwsuur nedl 2

7. chrisj

chrisj Nieuw lid

19 jul 2013
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iemand enig idee wanneer de wajongers herkeurd zullen worden? Zal dat dit jaar nog zijn?

Beetje veel pagina's om allemaal te lezen!

8. Ruby1987

Ruby1987 Fanatiek lid

24 mei 2012
    1.114
    0
    0
    student: bedrijfs administratie
    Almere
    Wat ik uit dit topic had gepikt is t in 2015

9. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Vraag ik mij ook af voor mijn schoonzus, hoe dit gaat verlopen. Zij heeft op haar 14e een harttransplantatie ondergaan, en vanaf haar 18e een wajong uitkering. Ze is inmiddels 28 jaar en werkt parttime als administratief medewerkster en deel wajong.

Ze heeft samen met mijn broer een huis gekocht, waar ook haar wajong in meegerekend is. Mijn broer heeft een goed betaalde baan (hts) als hardware ontwikkelaar. Inmiddels ook samen zwanger.

Raakt zij nu ook haar wajong kwijt?

10. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.655
    1.414
    113
    Het PLAN, du snog niks zeker, is dat iedereen die niet 80-100% afgekeurd is/wordt de wajong uit te gooien, dus als dit door gaat is het antwoord ja.

11. MamavanEL

Is er al meer duidelijkheid over de plannen?

12. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik zie het allemaal wel op me afkomen
    ben pas herkeurd
    ga me nog niet druk maken het komt zo als het komt
    hoop het allemaal mag mee vallen en er voor de herkeurden ook goede hulp mag komen wegens werk en inkomen
    als heel veel eruit gegooit worden moeten er ook vele banen vrij komen en denk de gemeente niet op bijstands mensen staat te wachten
    ik zie wel kan niet meer doen dan afwachten en hopen

Deel Deze Pagina