Massale zoektocht naar vermist gezin met vijf kinderen

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Chiggy, 9 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Jeetje wat erg Imensa. Mensen weten echt niet wat ze aan kunnen richten ;) Heel veel sterkte!

2. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Ik vind het altijd zo maf dat ze een auto vinden in het water en dan vervolgens niet weten of dát de auto is die ze zoeken. Alsof men massaal met auto´s het water inrijdt en het echt een uitzoekerij van je helahola is om uit te zoeken welke auto bij wie hoort....

3. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ja dat vond ik ook raar. Al las ik wel dat het ook een auto kon zijn van de brandweer die ze gebruiken voor oefeningen. Maar dan nog, lijkt me dat zoiets snel duidelijk kan zijn.

4. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Ow god herkenbaar!!

Zo liet ik de stofzuiger een keer vallen, zo´n hele ouderwetse Nilfisk, zo´n loeizwaar kreng...megakabaal natuurlijk.... stond een dag later de buurvrouw voor de deur... of ik mishandeld werd... waahahahaha! Heb zo ontzettend dom gekeken!:D

5. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Lijkt mij dat de politie daarvan op de hoogte is, als er een ´oefenauto´ in het water ligt op een bepaalde locatie.

6. Joycey

Joycey Niet meer actief

Amen! Dat denk ik nou ook altijd.

Bij fietsen, ja oké, maar vrijwel elke auto heeft een verzekering, kentekenplaat en staat wel ergens geregistreerd.

Misschien hebben een paar van die kinderen gewoon een kussengevecht gehouden in het huis en hebben de ouders zoiets van: ja hallooooooooo, we wilden net weg gaan; ik had alles net opgeruimd, pfffffffff, nou dat ruimen we volgende week wel op als we de laatste dingen ophalen; nu eerst op vakantie. Zoiets zou ik namelijk ook doen. En mijn kerel zekersteweten. Die vind een derde keer stofzuigen in een week tijd al 'niet nodig' met drie katten en een kind. Godsgruwelijk irritant, maar hier is het ook soms een ontploft zooitje.

7. disaro

disaro Fanatiek lid

18 aug 2014
    2.036
    251
    83

Nou ja er waren ook planken van de muur getrokken ed.
    Dus het zal niet bepaald een kussengevecht zijn geweest als je die foto,s ziet.
    Ik ben best benieuwd wat daar is gebeurt.

8. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Dat huis was echt een enorme chaos. Dat was echt geen speel/stoeipartijtje denk ik :)

9. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Maar wie zegt dat het gezin zelf die rotzooi heeft achter gelaten (of heb ik iets over het hoofd gelezen) want er kan ook een indringer geweest zijn die eens even lekker een zooitje ervan heeft gemaakt. Maar het blijft een vreemd verhaal allemaal.

10. Joycey

Joycey Niet meer actief

Dat kan natuurlijk ook.

Enne, niet om het één of ander; maar ik heb hier in huis een muur dat eigenlijk geen muur mag heten. Het is een dun (gips?)wandje en daar hebben we ook provosorisch een paar planken op weten te hangen. Er kan dan wat klein, niet al te zwaar spul op staan zoals wattenstaafjes, een potje sudocreme etc. Op het moment dat ons kereltje zich daar aan probeert op te trekken (de commode staat eronder; dus hij probeert het regelmatig) trekt hij bijna de hele muur eruit of althans hele grote stukken daarvan.

Vroegah werd een schoolvriendinnetje en haar moeder uit huis gezet wegens het niet betalen van de rekeningen. Het was een hele schrijnende situatie want het meisje kon er niks aan doen. Toen heeft haar moeder ons nog een paar extra spuitbussen vol graffiti gegeven en een sloophamer; knock yourself out, ik duik de kroeg in. Natuurlijk totaal niet opvoedkundig en netjes; maar we hebben zóveel lol gehad :)

Ik weet het uiteraard niet, want ik ben er niet bij geweest. Maar ik weet wel dat er niet veel voor nodig is om van een huis een regelrechte puinzooi te maken. Iedereen kan een huis trashen binnen een half uur. En dan hoef je daar echt niks spectaculairs voor te doen. Hier lijkt het ongeveer 2x per week alsof er een misdrijf heeft plaatsgevonden vanwege alle rommel - en ondertussen zitten we braaf gedoucht, schoon, netjes in de schone kleren bij mijn schoonouders koffie te drinken alsof we hele beschaafde mensen zijn :p

Laat het aan de kinderen over; en ze maken er een ravage van. Ik heb het trouwens ook opleidingstechnisch geleerd om niet zomaar aannames te doen aan de hand van een verhaal met foto's. Er was bij iemand ingebroken. Dus die agenten komen op de melding af en kijken in de huiskamer. Het was 1 gigantisch grote puinhoop, alles lag door elkaar heen, rommel en troep overal, alles was versmeerd... Dus die agent zei: zo, wat hebben ze hier flink huis gehouden zeg! En de persoon zei: hoe komt u daar nou bij? Hier is niemand geweest, ze zijn alleen boven geweest via het balkon. Daar sta je dan met je goede gedrag :D

11. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    De volgende dag ook...Ik heb ook eens de stofzuiger van de trap af laten vallen, maar toen belde de buurvrouw meteen aan om te vragen of alles goed ging en ik niet gewond was ofzo, dat vind ik wat anders.

12. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    En toch ben ik bang dat dit met de dood gaat eindigen.....

13. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    nou weet ik niet, kan toch gewoon zijn dat ze op vakantie gingen?

al vind ik dat huis nog steeds een raar iets maar goed..

14. MaMa

MaMa Fanatiek lid

21 dec 2012
    2.663
    376
    83
    Vrouw
    Utreg
    De kinderen nemen afscheid van school omdat ze naar Amerika zouden emigreren
    Vervolgens worden ze in Duitsland aangetroffen waar de ouders stellen dat ze even besloten op vakantie te gaan.
    Hmmm dit klopt niet met elkaar

15. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wat raar, in dit artikel staat dat de huur niet was opgezegd. Daarom wordt er ook geen aangifte gedaan, omdat ze er officieel nog gewoon wonen. Terwijl eerder geschreven werd dat de huur was opgezegd.

Vreemd dat ze er ook niet verder onderzoek naar gaan doen, op vakantie terwijl de kinderen leerplichtig zijn, het huis zo overhoop, dat is toch niet normaal? Of zijn het gewoon een stelletje tokkies zonder moraal en meer niet? (dat hoop ik dan maar)

16. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ja dit is ook héél raar!

17. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Misschien gaan ze inderdaad naar Amerika verhuizen, maar eerst een paar weken op vakantie in Duitsland? Alleen de bende in huis snap ik dan niet.

18. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik las nu net dat die bende veroorzaakt is door de vader vanwege een huurconflict...

19. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Achterlijk zeg. Dan vind ik ook dat de vader alles zelf mag opruimen. Huurconflict: ok. Maar om dan zo'n puinhoop te maken slaat natuurlijk nergens op.

Deel Deze Pagina