Storchenwiege babycarrier

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Gizzie1983, 15 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Hoi,

Toen mijn dochter net geboren was, heeft ze de eerste twee maanden veel bij mij in de draagzak gelegen (storchenwiege). Toen nog met de beentjes erin zeg maar.

Na die tijd is ze in haar eigen bedje gaan slapen en heb ik de zak dus 3 maanden al niet meer gebruikt. Maar wil haar nu weer eens gaan dragen!

Alleen, hoe werkt dat met de beentjes eruit? Heb het laatst een keer geprobeerd, maar had niet het idee dat ze er heel comfortabel in zat...

Bedankt voor de hulp alvast!

2. Patrijs1981

Patrijs1981 Fanatiek lid

22 dec 2011
    2.011
    1
    36
    Draagdoekconsulent
    Woerden
    Misschien handig om er een filmpje van te zoeken. In de gebruiksaanwijzing zit ook een duidelijke instructie
    Ik vind het echt lastig om uit te leggen. Heb je het zitje al breder gemaakt?

3. Centurychild6F3

Centurychild6F3 Bekend lid

23 aug 2014
    864
    3
    18
    Haarlem
    Ik zou ook het bovenstaande doen. Je kunt de zitting aanpassen aan je kindje. Leg je kindje neer op de rug en doe de beentjes omhoog (kikker houding of verschoonhouding ;)). Dan moet de stof netjes van knie tot knie komen.
    Lukt het nou allemaal niet, zou ik toch voor een draagconsult gaan. Zeker als je door wilt gaan met dragen!
    Succes!

4. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Inderdaad, even een filmpje kijken. Kom je er niet uit, dan kun je ook langs een consulent, maar waarschijnlijk helpt een filmpje je al veel verder.
    Zit je op facebook? Er zijn veel groepen, o.a. regio gebonden (zoek op dragen of draagmama's) of draagpraat (zit ik zelf niet op). Daar kun je foto's plaatsen en aan de hand daarvan kunnen gebruikers je ook adviezen geven.

Deel Deze Pagina