Nu ik mijn trouwjurk weer in de hoes heb liggen, biedt ik mijn paspop aan. Het was een hele dure op een houten poot. Hij is in hoogte verstelbaar.. Foto volgt nog.. ik wil er graag 50 euro voor hebben daar ik hem voor 100 euro gekocht heb! Wie wil haar trouwjurk over deze mooie paspop op haar slaapkamer hebben staan?
Hallo Susanne1979, Ik ben wel geinteresseerd in je paspop. Heb je er een foto van? Hoe groot is de pop en is hij eventueel in hoogte verstelbaar? Waar kom je trouwens vandaan? Niet dat ik enorm veel kilometers moet maken om de pop op te halen. Of stuur je de pop evt. op? Stuur me anders maar een pb-tje. Groetjes, Nelly
Hier de foto: http://www.zwangerschapspagina.nl/album ... c_id=21155 Hij is in hoogte verstelbaar... ikzelf heb hem op ongeveer mijn lengte (1.68) gezet.
Ik wil hem ook graag hebben voor die prijs. Paspop ziet er mooi uit. Geleen is helaas erg ver. Om het nou te verzenden kost veel denk ik.
Ik weet niet precies wat de verzendkosten zijn.. maar ik denk nog net 6,20... maar dat moet ik dan even nakijken.
3. Pakket versturen Tarievenwijzer Soort zending De kosten van het versturen van uw pakket zijn afhankelijk van het gewicht en welke soort pakket u wilt versturen. Soort pakket Gewicht Excl. BTW Incl. BTW Basis 0 - 10 kg 6,20 (AVP-vrij)
Thanx Deb.. Hij is geen 10 kilo.. de romp van de paspop is nl van piepschuim en dat met een katoenen hoes overtrokken. Maar hij is misschien te groot om voor 6,20 te verzenden.. Kan toch tot 1.20 mtr? Ik kijk zo eens op de site van TNT
Staat niet duidelijk op de site, maar er zitten afmetingen aan vast.. (werk bij TNT service punt, vandaar dat ik het zo weet)
Ik zou de paspop graag willen hebben. ( Je kunt 'm in hoogte verstellen toch? Ikzelf ben 1.74m vandaar) Ik had een unieke trouwjurk en hij hangt nu al 2 jaar in de kast, nu we gaan verhuizen en er wel de ruimte voor gaan krijgen wil ik 'm erg graag op een paspop hangen! Heb ff nagekeken en volgens mij betaal je idd rond de 10 euro voor de verzendkosten. Als jij mij kunt vertellen wat dan het eindbedrag is, en volgens mij is het dan ongeveer 60 euro zal ik het bedrag naar je overmaken. (eerst ff met hubbie erover hebben!)