Man en ik zijn uitgenodigd voor een de bruiloft van zijn collega. Voor het diner en feest, nu is mijn vraag, wat trek ik aan? Er is geen dresscode vermeld en volgens mijn man zijn ze niet al te formeel ( maar ik ken ze zelf dus niet). Nu zat ik aan zoiets te denken, kan dat, misschien te casual? Edit: verkeerde link pff Ik wil niet under of overdressed zijn haha, zo lastig. Sowieso gecombineerd met mooie pumps.
Altijd netjes gaan! Vind ik dan... je kan beter overdressed zijn dan underdressed. Ik erger me altijd dood aan mensen die op een bruiloft in hun thuis kloffie aankomen... op mijn bruiloft waren er ook avond gasten met spijkerbroek. Op de bruiloft van een ander zou ik het erg vinden, gelukkig maakte het me die dag niets uit
Onze dresscode op onze bruiloft is black tie/coctailjurk. wij hopen dat iedereen er zo beetje aanhoud.
Nee, ik ga ook zeker niet casual, trek ook een leuk jurkje aan met pumps, maar wil ook niet te zijn zeg maar. Een spijkerbroek is sowieso geen optie wat mij betreft.
King Louie jurk "party Polka" maat M Hier met juiste link, maar dit is waarschijnlijk toch wat te casual zeker? Punt is dat ik met mijn maat 42 vrij stevig ben en geen kort jurkje of blote armen wil.
Ok! Dus dit zou best kunnen, goed gecombineerd? Dat zou fijn zijn, want zou ik ook gewoon nog wel aankunnen.
Blij met jullie reacties! Scheelt een hoop gedoe, jurkje maar sowieso bestellen dus en hopen dat het past.
Op de site van Top Vintage hebben ze ook best veel van dit soort jurkjes,ben zelf helemaal weg van de polka dots!!