ok nu even een hele vage beschrijving van een animatiefilm die ik zoek... het gaat over dinosaurussen die opeens slim worden door een proffessor. enuhh dat was de beschrijving ja i know je kan er weinig mee maar er hoeft maar 1 iemand te zijn die misschien weet welke film ik bedoel haha. Het is al een oudere film, nooit op dvd, nee niet uit jaren 30 - Dinosaurussen die opeens slim worden/kunnen praten - jaren 90? in ieder geval nooit op dvd uitgebracht. videoband dus - animatie, kinderfilm. humor - bedoel geen Platvoet en zn Vriendjes. Groetjes!
heette dat niet the dinosaurs? t was niet echt heel erg voor kids.. soms beetje te veel humor? met die babydino in dat stoeltje en die moeder met lange nek? het mannetje de boomhakker heette earl?
nee die bedoel ik niet weet welke je bedoeld inderdaad, grove humor en niet voor kleine kinderen dankje voor het mee denken word beetje gek hier dat ik niet weet welke film het nou is haha. heb mn moeder zelfs net al gebeld, die verklaard me voor gek maar kmoet en zal erachter komen welke film het is!
Enige wat me te binnen schiet is De Dinobabies.. Maar weet alleen niet meer waar dat precies over ging.. alleen dat het dino's zijn en animatie haha..
even gegoogled.. Is het A Dinosaur story? ‪We're Back: A Dinosaur's Story part 1‬‏ - YouTube
haha net zo'n vage herinnering als dat ik heb dus maar ik weet welke jij bedoeld, en ik bedoel die niet platvoet en dinobabys zijn tekenfilm achtige animaties. wat ik bedoel is meer computer achtig om het 'echt' te laten lijken
roeltje je bent geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!! was het tch tekenfilm achtig tja is ook al zó lang geleden dat ik dat gezien heb dankje dankje dankje dankje!!!
Staat hij hier soms tussen? Koop tekenfilm dinosaurussen | Vergelijk prijzen voor tekenfilm dinosaurussen - Films op Kelkoo Edit: lees net dat je het al gevonden hebt.
call me crazy maar ben m nu aant kijken via youtube ben de NL versie gewend dus even omslaan met mijn herinneringen. moet zeggen dat ik nl versie leuker vind hahaha
Whaha veel plezier ik keek het vroeger ook altijd.. was alleen sommige dingen vergeten die nu weer boven komen