Hallo allemaal, Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een tv serie uit eind jaren 90. Helaas heb ik niet veel informatie erover, was zelf nog maar rond de 10 jaar. In de serie gaan kinderen van nu (jaren 90) door een groot metalen poort en komen dan in een andere wereld/tijd met soort van schilden/harnassen en daarmee kunnen ze dan electriciteit schieten. Die kinderen, volens mij een jongen en een meisje moeten het dan opnemen tegen volwassenen. Ik hoop dat iemand dit iets zegt en mij kan helpen!
Ik dacht dat je de serie Sliders bedoelde maar dat is het denk ik niet. Toch klinkt het me allemaal bekend in de oren. Zelfde tijd als de series van are you afraid in the dark en de power rangers enzo.
Is dat geen aflevering van Kippenvel? Komt mij ook bekend voor maar het elektriciteit schieten komt me minder bekend voor.
Heb je al op de site waarkeekjijvroegernaar.nl gekeken? Daar staan heel veel series op! Wat jij omschrijft komt mij ergens ook wel bekend voor. Ik lees even mee! Ik heb me een paar jaar geleden ook blauw gezocht om een bepaalde serie, ik dacht op een gegeven moment dat ik het gewoon had gedroomd en dat het niet bestond haha... Het bleek de serie 'Moddermonsters' te zijn
Jaa ik ga je verlossen! Volgens mij bedoel je de serie Spellbinder. Was een erg leuke serie inderdaad.
Jaaa dat is hem!! Helemaal goed! Was zeker een leuke serie, volgens mij kwam die altijd op zaterdagochtend bij telekids, maar kan me vergissen! Iedereen bedankt voor het meedenken!
spellbinder... titel zegt me wat... personages herken ik ook wel van de foto's op google.. maar het verhaal?? nee... waar blijft de tijd... (en mijn geheugen?!!)