Ik ben op zoek naar een serie uit de jaren '90.

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door disneymama88, 5 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. disneymama88

disneymama88 Bekend lid

6 jan 2015
    601
    0
    16
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster
    Zuid-Holland
    Hallo allemaal,

Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een tv serie uit eind jaren 90. Helaas heb ik niet veel informatie erover, was zelf nog maar rond de 10 jaar.

In de serie gaan kinderen van nu (jaren 90) door een groot metalen poort en komen dan in een andere wereld/tijd met soort van schilden/harnassen en daarmee kunnen ze dan electriciteit schieten. Die kinderen, volens mij een jongen en een meisje moeten het dan opnemen tegen volwassenen.

Ik hoop dat iemand dit iets zegt en mij kan helpen!

2. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

16 feb 2015
    4.274
    3.239
    113
    Vrouw
    Ik dacht dat je de serie Sliders bedoelde maar dat is het denk ik niet. Toch klinkt het me allemaal bekend in de oren. Zelfde tijd als de series van are you afraid in the dark en de power rangers enzo.

3. Oliviafaye

Oliviafaye Fanatiek lid

13 nov 2013
    2.268
    208
    63
    Vrouw
    Utrecht
    Is dat geen aflevering van Kippenvel?
    Komt mij ook bekend voor maar het elektriciteit schieten komt me minder bekend voor.

4. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    Heb je al op de site waarkeekjijvroegernaar.nl gekeken? Daar staan heel veel series op! Wat jij omschrijft komt mij ergens ook wel bekend voor. Ik lees even mee!

Ik heb me een paar jaar geleden ook blauw gezocht om een bepaalde serie, ik dacht op een gegeven moment dat ik het gewoon had gedroomd en dat het niet bestond haha... Het bleek de serie 'Moddermonsters' te zijn :p

5. Boekenwormpje

Boekenwormpje Bekend lid

1 feb 2014
    903
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaa ik ga je verlossen! Volgens mij bedoel je de serie Spellbinder. Was een erg leuke serie inderdaad. :D

6. disneymama88

disneymama88 Bekend lid

6 jan 2015
    601
    0
    16
    Vrouw
    Verkoopmedewerkster
    Zuid-Holland

Jaaa dat is hem!! Helemaal goed! Was zeker een leuke serie, volgens mij kwam die altijd op zaterdagochtend bij telekids, maar kan me vergissen!
    Iedereen bedankt voor het meedenken! :D

7. Islah

Islah Niet meer actief

Spellbinder

8. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    spellbinder... titel zegt me wat... personages herken ik ook wel van de foto's op google.. maar het verhaal?? nee... waar blijft de tijd... (en mijn geheugen?!!)

9. McDsee

McDsee Niet meer actief

Jaa vroeger ook naar gekeken, kwam dacht ik op één van de 2 belgische zenders.

10. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    oh jaaaaaaaaaaaaaa!!!!

11. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Kan het me herinneren, maar vond er niet veel aan. Was er al te oud voor denk ik...

Deel Deze Pagina