Alberto Stegeman

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door charliebradbury, 4 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. charliebradbury

charliebradbury Bekend lid

14 okt 2013
    986
    54
    28
    hoi,

Wie heeft er gisteren gekeken?
    En wat vond je ervan?

Die mvr woont bij ons in het dorp en ik kwam toevallig daar langs toen ze opnames aan het maken waren.
    Het was heel heftig....

2. Linena

Linena Lid

21 feb 2017
    32
    13
    8
    Vrouw
    Hi,

Ik heb gekeken. Wat een mens he.. En wat zielig ook voor die honden. Wel erg onverantwoord dat ze de honden aan een touwtje vastmaakten en er overal bewoners (en kinderen!) langs (kunnen) lopen en zo'n hond zou maar losraken. Wat dan ook gebeurde maar dat hadden ze nog soort van onder controle. Woont ze daar nog steeds? Want ze heeft nog een paar honden toch?

3. charliebradbury

charliebradbury Bekend lid

14 okt 2013
    986
    54
    28
    Ja echt....wat een persoon pfff.
    Ik heb gehoord dat ze er nog steeds woont en nog drie of vier honden heeft

4. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Hele heftige situatie...
    Ik kon me het wel helemaal voorstellen van dat pension hoor, ultimatum was al gegeven.
    En die verhuurder is er maar ook mooi klaar mee... :confused:

5. Linena

Linena Lid

21 feb 2017
    32
    13
    8
    Vrouw
    Onbegrijpelijk ook wat ze allemaal heeft geflikt en er nog mee lijkt weg te komen ook. Maar goed, dat denk ik altijd als ik dat soort programma's kijk :rolleyes:

6. Linena

Linena Lid

21 feb 2017
    32
    13
    8
    Vrouw
    Jaa inderdaad! Ook zo zielig voor die vrouw van het pension. Hart voor de diertjes en dan zien hoe ermee omgegaan wordt. Ik geef ze ook groot gelijk, alleen wel een eng idee dat ze maar 'gewoon aan een touwtje' vastzaten

mum2be2 vindt dit leuk.
  7. Mopa36

Mopa36 Actief lid

5 mei 2016
    175
    7
    18
    Vrouw
    Ik heb het net gekeken.

Wat een krom land leven we toch in. Ze lijkt overal mee weg te komen.

Vrouw van het pension begrijp ik helemaal alleen kwa veiligheid had het anders aangepakt mogen worden.

Ben even voor de tv weg gegaan toen de honden aan het vechten waren echt vreselijk en tranen in mijn ogen.

Die honden hebben waarschijnlijk geen mooie toekomst meer.

In en in triest gewoon dat zulke dingen in een land als nl kunnen. Hoelang gaat ze op deze manier door. En haar kinderen ?

Deel Deze Pagina