maar dan moet je niet eerst heel erg hoog van de toren gaan blazen dat je jezelf onmiddellijk opzij zet voor een ander (in dit geval Josh) en dan als het daadwerkelijke puntje bij het daadwerkelijke paaltje komt, tóch voor jezelf kiest... dat is heel erg low. Dan ben je een backstabber.
Niet om iets te zeggen maar kan me herinneren dat Josh eerst frank voor gek verklaarde dat hij zijn plaats zou afgeven en nu toen frank dit dis niet deed was hij ineens verontwaardigt, dat slaat ook nergens op
Wat mij nu steeds zo opvalt is dat Gordon,Graham en Joe zo over zichzelf opscheppen... Als iemand een voordeel krijgt na een mystery box dan zeggen ze steeds "Dit gerecht is bedacht door een grote naam met MICHELIN STAR blablablabla!" (zoiets) En uiteindelijk blijkt het dus om één van hen te gaan Vind ik een beetje overdreven opschepperij... En ook toen Josh zelf iets toe mocht voegen aan Graham's gerecht en hij dus kleine stukjes mango er bij deed, dat ze toen echt zo uit de hoogte deden van "Hoe durf je Graham's gerecht te willen verbeteren blablablabla" Dat vond ik echt irritant! Kan ook aan mij liggen natuurlijk
ben ik met je eens hoor Mar en baby! Vind het super om te zien dat Christine bij de laatste 3 zit! Een paar dagen terug, een gerecht niet kunnen zien, maar toch perfekt na kunnen maken, dan ben je in mijn ogen de enige echte masterchef! hoop ook dat zij wint!
Tja ik vind het zowiezo overdreven hoe deze mensen (maar ook topsporters) zich gedragen als supersterren. Kom op hee, je bent gewoon een kok hoor. Je kunt lekker koken.
Ja leuk !!! Masterchef Ik heb alle seizoenen gekeken, ben nu masterchef the professionals aan het kijken