heeft er iemand ervaring met het doen van verschillende testen,en dat dan de een wel positief is en de andere niet? ik heb er 4 van mat vare gedaan,1 ultra en 3 midstream.op alle 4 verschijnt hetzelfde erg vae streepje maar wel zichtbaar na 5 minuten...houd die test me nou voor t lapje of ben ik wel zwanger?
ik heb al enkele keren getest met mat care en heb nog nooit een vals positieve uitslag gehad dus ik denk dat ik je mag feliciteren. het is een zeer gevoelige test en zotezien benje al aardig overtijd. het kan zijn dat de testen uit de winkel zoals cleurbleu nog negatief aangeven omdat deze veel meer hormonen nodig hebben en daardoor iets later positieve zullen zijn. bij mijn waren de streepjes ook erg vaag maar was wel zeker zwanger. dus van mijn alvast een felicitatie want ook ik zie 2 streepjes. doe morgen of overmogen nog een test dan is het streepje waarschijnlijk een stuk donkerder
ja maar ze zien er alle dri hetzelfde uit als die van gisteren en ik wil echt heel erg graag clearblue digi kopen maar kan ff niet heb niet zoveel centen deze week en als mijn dipstick al niks zet en ik ga donderdag naar de dokter,en die zou me doorsturen voor een bloedtest...zegt die dan wel wat?
een cleurbleutest geeft pas later positief aan omdat hij meer hormonen nodig heeft maar is wel duidelijk. wat ook een gevoelige test is is die van kruidvat en die zou je eventueel kunnen proberen zijn ook niet zo duur. een bloedtest geeft zeker uitsluitsel en als je zwanger bent zouden hierbij de hormonen hoger zijn dan bij een niet zwangerschap. om de dag worden de hormonen verdubbeld dus de test van gister en van vandaag zullen weinig verschillen kwa sterkte van het test streepje
ze staan in mijn album,vager dan in de hand,maar misschien kunnen jullie even een blik werpen en jullie mening geven
Hi Miranda, gefeliciteerd! Super dat je zwanger bent, wens je een ontzettend fijne zwangerschap toe. Mag ik je vragen of er bij jouw testen van Matcare midstream al gelijk een roze streep verscheen, en pas veel later de tweede? Of verschenen ze allebei pas na een tijd? Ik ben inmiddels ca. 23 dagen overtijd en test altijd met Midstream. Er verschijnt vrijwel direct 1 roze streep. Daarna gooi ik hem weg. Ik zou erg blij zijn met je antwoord, mogelijk weet ik dan wat meer. Mijn HA weigert mij door te sturen voor een bloedtest. (kom uit dorp midden op de Veluwe, soms nog stenentijdperk....). Groetjes, Corrine
corrine lees mijn topic,mat care gebruikersopgelet,daarin vertel ik dat t bijna 10 minuten duurde voordat ik de posi lijn kreeg
Hi, dank. Twijfelde of het om juist het 'belangrijke' streepje ging of alleen om de teststreep. Maar de teststreep verscheen dus eigenlijk vrij vlot en de 'zwangersschapstreep' na 10 minuten? Nou, dan is er nog een spankeltje hoop voor me.... Heb vandaag eindelijk een verwijsbrief voor de gynaecoloog gehad! HA heeft gebeld om er spoed van te maken. Wat denk je: kan pas over 3 weken terecht. Groetjes! C.
ja dat wachten dat i wat,ik ben vanmiddag naar mijn ha gegaan en ik kijg vanzelf een uitnodiging in de bus van de gynaecoloog,...word dus ook wachten