Is het misgegaan of?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Krullebol, 14 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krullebol

Krullebol Actief lid

31 dec 2006
    386
    1
    0
    Ik zou a.s. zaterdag mijn NOD hebben, maar had de afgelopen week het gevoel dat ik zwanger was. Ik kan niet goed uitleggen waarom, behalve dan dat er iets anders voelde dan anders. Maar vanochtend had ik ineens een bloeding en ben nu 'gewoon' ongesteld. Mijn cyclus is altijd rond de 30 dagen en nu dus ineens 27...zou het een hele vroeg MK zijn geweest of gewoon :evil: :evil: die haast hadden? Wat denken jullie?

2. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Ik ken je hierop geen antwoord geven, maar ik zelf heb ook wel eens dat gevoel maar ik zeg tegen me zelf dat het gewoon niet raak was, anders voel je je down denk ik, als je denkt dat het een vroege mk is geweest. Ik hoop voor je dat je de volgende ronde meer geluk heb.

3. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    Had je een positieve test dan?

4. Jana

Jana Actief lid

28 dec 2006
    347
    0
    0
    Ik had dat idee de laatste keer dus ook. Maar ik test nooit voor mijn NOD (ergo, ik test nooit, want nog nooit overtijd geweest...).

5. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Als je maar enkele dagen over tijd bent geweest en vervolgens ongesteld bent geworden, èn je hebt nooit een positieve test hebt gehad, kan je (denk ik) niet echt spreken van een echte miskraam. Het kan best zijn dat er sprake is geweest van een bevruchting die niet levensvatbaar was, maar die gewoon met de menstruatie mee is afgevoerd. Dat gebeurt veel vaker dan je denkt (zie dit topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=34643&highlight=huisarts+over+zwangerschapstesten) en dat is niet direct een miskraam te noemen.
    Het is uiteraard wel jammer, zeker als je er heel erg naar uitkijkt.

Succes de volgende ronde!

6. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Meestal word je ook later ongesteld bij een vroege miskraam en niet eerder lijkt me.

7. Jana

Jana Actief lid

28 dec 2006
    347
    0
    0
    Nee, ik zou zoiets ook geen miskraam noemen. En het schijnt inderdaad vaak voor te komen. Reden te meer om niet te vroeg te testen, voor mij in elk geval.

8. Jana

Jana Actief lid

28 dec 2006
    347
    0
    0
  9. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    in (volgens wetenschappelijke onderoek) blijkt het in 33% zo te zijn dat je wel een eitje hebt die bevrucht raakt maar dat het niet tot een zwangerschap komt omdat het eitje of afgestoten wordt of dat er iets tijdens de innesteling niet goed is gegaan, en daar jij niet 1 test hebt gehad zou ik er zowieso niet eens stil bij blijven staan dat is enkel jezelf gek en ziek maken...

gewoon door voor de volgende ronde meid

liefs smoekie

10. Krullebol

Krullebol Actief lid

31 dec 2006
    386
    1
    0
    Ik had idd niet getest, vind ik niet handig voor mijn NOD omdat het nog nix zegt als je dan negatief test. Het is ook niet dat ik er heel erg mee zit ofzo hoor, het was meer nieuwsgierigheid wat dit kan zijn omdat het voor mij ongebruikelijk is om eerder dan 30 dagen ongesteld te worden...Maar bedankt allemaal voor de reacties!

Deel Deze Pagina