Nou alle stappen zijn nu genomen....worden nu door de uroloog verschillende sperma en urine onderzoeken gedaan bij Ed.... afgelopen week mocht ie inleveren, volgende week inleveren en dat gaat op kweek...de week (15-2) erna weer alles inleveren en dan 's middags uitslag horen bij de uroloog... de 15e ook samen naar de gyn en dan horen wat die wil gaan onderzoeken bij mij....en dan maar hopen dat bij mij in ieder geval op zeker alles nog goed werkt....
Jeetje meid, is spannend nu dan dat wachten... Hier draaien de duimpies op positief nieuws voor jullie! dikke kus
ja nou zo lang duurt het gelukkig niet meer, alles kon vindt ik in redelijk kort tijdsbestek allemaal als ik het wel een zo lees hier hoelang sommige wel niet moeten wachten als ze een afspraak willen maken, ben ik blij dat ze hier moeite doen om je er ergens tussen te proppen zodat je alle afspraken op een dag hebt en je (ed) niet ik weet niet hoe vaak een dag vrij moet nemen (a 250,- per dag) want dat gaat aardig in de euros lopen op die manier... assistente van de gyn zou nu iemand afbellen om de afspraak van diegene te verzetten zodat wij dezelfde dag als we bij de uro moesten zijn ook nog bij de gyn terecht konden....die 3 wkn zijn ook zo voorbij... en dan maar hopen dat we niet de mm in hoeven te gaan wat zwanger worden betreft want of ik daarvoor kies? weet ik nog zo net niet...
Nou meid, ik hoop uiteraard net als iedereen hier dat je goed nieuws gaat krijgen. Ik duim voor jullie!
Hoi hoi, Mooi meid dat er zo meegewerkt wordt door die afspraken gelijk te laten lopen, is vaak anders inderdaad. Hopelijk mogen die bezoekjes snel zijn vruchten afwerpen. Liefs, Bibu !
enige wat ik wat minder vindt is dat ik een temperatuur lijst o.i.d mee moet nemen... maar ja ik heb zelf nooit getemperd, ik heb wel een paar maanden ovulatietesten gebruik...waardoor mijn gevoel bevestigd werd wat eisprong betreft... en aan de hand van de cycluslengte en wanneer ik dacht mijn eisprong te hebben (gevoeld) kan ik terughalen op welke dag ik mijn eisprong heb of in ieder geval berekenen hoe lang mijn luteale fase is, nu maar hopen dat dat genoeg is voor de gyn, en me niet wegstuurd dat ik eerst weer een paar maanden moet gaan temperaturen want dat wordt niks, dat vergeet ik elke keer....heb het wel eens willen doen, maar dat moet je natuurlijk wel elke dat om hetzelfde tijdstip doen... en daar ben ik aardig laks in moet ik eggen dat ik het gebruik van ovu sticks beter vond...
hey meid... ik wil even zeggen dat ik met je meeleef en je veel succes wil wensen.. vind het zowieso knap hoor dat je de stappen neemt succes! liefs wiesje
Hoi Smoekie, Heel veel succes. Ik hoop voor jullie dat je niet de MMM in hoeft. Misschien gaat die maansteen nu z´n werk wel doen Liefs Willes
bedankt meiden, jullie zullen het ongetwijfeld als "1e" lezen... @ Willis, daar hoop ik natuurlijk wel op he...
hey meis, spannende tijden dus. Wat fijn dat ze qua planning van de afspraken met je meedenken. Ook mijn duimen draaien door dat jullie goed nieuws krijgen. Liefs, Daan
Spannend. Periode van de waarheid zullen we maar zeggen . Heel veel succes! Zal voor jullie duimen! Liefs Ief
Hey Smoekie, Ik ben dan wel nog niet zover als jullie, maar bij mij is ook het begin gemaakt aan onderzoeken. Dat is idd spannend. Ik hoop voor jullie dat alles goed is en dat het zonder, of met weinig medische hulp, lukt om zwanger te raken. Heel veel succes met alles. Liefs Hope
Haai Smoek, Ik duim met de rest mee wijffie!...En dat 2007 voor jullie ook HET jaar word!.. Dikke knuf!