de stappen zijn genomen...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door smoekie, 26 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    Nou alle stappen zijn nu genomen....worden nu door de uroloog verschillende sperma en urine onderzoeken gedaan bij Ed....

afgelopen week mocht ie inleveren, volgende week inleveren en dat gaat op kweek...de week (15-2) erna weer alles inleveren en dan 's middags uitslag horen bij de uroloog...

de 15e ook samen naar de gyn en dan horen wat die wil gaan onderzoeken bij mij....en dan maar hopen dat bij mij in ieder geval op zeker alles nog goed werkt.... :D

2. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Jeetje meid, is spannend nu dan dat wachten... Hier draaien de duimpies op positief nieuws voor jullie!

dikke kus

3. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Spannend, spannend! MIjn duimen draaien!

4. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Is zeker spannend Smoekie! Hier duimen de draaien ook op volle toeren voor jullie!

Groetjes Chris

5. brigitte22

brigitte22 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.601
    0
    0
    jeetje meid spannend... ik duim voor jullie!

6. Niet meer actief

hoi meid
    spannend zeg
    ik hoop dat je goed nieuws krijgt
    ook mijn duimen draaien voor je

7. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ja nou zo lang duurt het gelukkig niet meer, alles kon vindt ik in redelijk kort tijdsbestek allemaal als ik het wel een zo lees hier hoelang sommige wel niet moeten wachten als ze een afspraak willen maken, ben ik blij dat ze hier moeite doen om je er ergens tussen te proppen zodat je alle afspraken op een dag hebt en je (ed) niet ik weet niet hoe vaak een dag vrij moet nemen (a € 250,- :( per dag) want dat gaat aardig in de euros lopen op die manier...

assistente van de gyn zou nu iemand afbellen om de afspraak van diegene te verzetten zodat wij dezelfde dag als we bij de uro moesten zijn ook nog bij de gyn terecht konden....die 3 wkn zijn ook zo voorbij... :D

en dan maar hopen dat we niet de mm in hoeven te gaan wat zwanger worden betreft want of ik daarvoor kies? weet ik nog zo net niet... :cry:

8. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Nou meid, ik hoop uiteraard net als iedereen hier dat je goed nieuws gaat krijgen. Ik duim voor jullie!

9. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Hoi hoi,

Mooi meid dat er zo meegewerkt wordt door die afspraken gelijk te laten lopen, is vaak anders inderdaad.
    Hopelijk mogen die bezoekjes snel zijn vruchten afwerpen.

Liefs, Bibu !

10. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    enige wat ik wat minder vindt is dat ik een temperatuur lijst o.i.d mee moet nemen...

maar ja ik heb zelf nooit getemperd, ik heb wel een paar maanden ovulatietesten gebruik...waardoor mijn gevoel bevestigd werd wat eisprong betreft...

en aan de hand van de cycluslengte en wanneer ik dacht mijn eisprong te hebben (gevoeld) kan ik terughalen op welke dag ik mijn eisprong heb of in ieder geval berekenen hoe lang mijn luteale fase is, nu maar hopen dat dat genoeg is voor de gyn, en me niet wegstuurd dat ik eerst weer een paar maanden moet gaan temperaturen want dat wordt niks, dat vergeet ik elke keer....heb het wel eens willen doen, maar dat moet je natuurlijk wel elke dat om hetzelfde tijdstip doen... :(

en daar ben ik aardig laks in moet ik eggen dat ik het gebruik van ovu sticks beter vond... ;)

11. wiesje

wiesje Actief lid

21 okt 2006
    463
    0
    0
    hey meid...
    ik wil even zeggen dat ik met je meeleef en je veel succes wil wensen..
    vind het zowieso knap hoor dat je de stappen neemt
    succes!
    liefs wiesje

12. Willes

Willes Fanatiek lid

14 nov 2006
    1.127
    70
    48
    Hoi Smoekie,

Heel veel succes. Ik hoop voor jullie dat je niet de MMM in hoeft. Misschien gaat die maansteen nu z´n werk wel doen ;)

Liefs Willes

13. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    bedankt meiden, jullie zullen het ongetwijfeld als "1e" lezen...

@ Willis, daar hoop ik natuurlijk wel op he... ;)

14. daan75

daan75 Actief lid

7 aug 2006
    373
    0
    0
    randstad
    hey meis,
    spannende tijden dus. Wat fijn dat ze qua planning van de afspraken met je meedenken. Ook mijn duimen draaien door dat jullie goed nieuws krijgen.

Liefs,
    Daan

15. Ief

Ief Bekend lid

4 okt 2006
    531
    0
    0
    Spannend. Periode van de waarheid zullen we maar zeggen ;). Heel veel succes! Zal voor jullie duimen!

Liefs Ief

16. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    thanks meiden en jullie natuurlijk ook good luck he.. ;)

17. Hope

Hope Fanatiek lid

1 mrt 2006
    3.100
    0
    0
    Hey Smoekie,

Ik ben dan wel nog niet zover als jullie, maar bij mij is ook het begin gemaakt aan onderzoeken.
    Dat is idd spannend.
    Ik hoop voor jullie dat alles goed is en dat het zonder, of met weinig medische hulp, lukt om zwanger te raken.
    Heel veel succes met alles.

Liefs Hope

18. Niet meer actief

Haai Smoek,

Ik duim met de rest mee wijffie!...En dat 2007 voor jullie ook HET jaar word!..

Dikke knuf!

19. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    dankjewel meis...(en de rest natuurlijk)...

liefs smoekie

20. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    Wat spannend! Hopelijk is alles goed! Mijn duimen draaien voor jullie! ;)

Deel Deze Pagina