Hallo ik heb 25 april een vroege miskraam gehad.. ju gewacht deze maand op nod. Morgen of overmorgen . Net getest met weinig urine.. is dit niet te licht ???
Sommige zeggen dat het niet normaal is die krampen, maar ik had bij mijn dochter ook krampen vooral s avonds, geen absurde krampen maar wel lichte krampen. Mijn dochter is nu 1 jaar
Ja heel normaal en zelfs een goed teken! Je baarmoeder groeit en dat voelt aan als menstruatiekramp. (als je het niet voelt is het ook niet meteen slecht, de een heeft er meer last van dan de ander)
Duidelijke streep! Van harte hoor! En ja, herkenbaar die krampjes, zolang er geen bloedverlies is, niets aan de hand lijkt me. (bij mijn eerste ook gehad)
Had eigenlijk verwacht een knaltest te hebben.. maar donkerder is hij ook niet.. wat een zorgen op de vroege morgen..
De eerste urine is in sommige gevallen niet super geconcentreerd als je de avond ervoor normaal hebt gedronken. Die krampen zijn inderdaad heel normaal. Die had ik ook behoorlijk in de eerste weken van mn zwangerschap. Mijn zoontje wordt 4.
Mooie test hoor gefeliciteerd! Mijn test was 1 dag na nod lichter volgens mij, en 5dpo ook nog niet knal. Clearblue zal denk ik wel 2-3 aangeven. Probeer te genieten
Je hoeft niet perse op je nod een knaltest te hebben. Dit is afhankelijk van hoeveel dagen je lf is en op de hoeveelste dag je ei zich heeft ingenesteld. Je testen moeten oplopen, maar zijn al heel donker dus super positief. Veel vrouwen testen niet meer na zon mooie test dus er zijn er genoeg die nooit een knaltest zien. Mijn lf is normaliter 14 dagen. Mijn knaller kwam pas 3 dagen na mijn nod maar ondertussen liepen de testjes wel mooi op. Probeer je zorgen aan de kant te zetten en probeer te genieten dat het gewoon echt raak is. Probeer daarnaast vertrouwen in je lichaam te hebben dat het goed gaat deze keer. Van harte gefeliciteerd
Nog even een berichtje van mij.. 2x nog getest gister en vandaag. En nu ga ik er maar van genieten. Kan er verder toch niks aan veranderen.. ☺